Gå til innhold

Sexleketøy for par? En Jungel der ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leketøy for par. Hva bruker dere? 

Jeg ser etter leketøy med app. Vi har en butplugg til han, men skulle hatt noe til meg. Leser litt men synes det er vanskelig å velge. 

Hva anbefaler dere? Eller er det noen andre leketøy dere anbefaler? 

Tenkte å kjøpe julekalender, men vi fant ut at vi inviterer heller i noe bra som vi er interessert i enn å prøve mye ræl. 

Anonymkode: aba31...226

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker Lovense 😃 Elsker dem, og appen er enkel å bruke. 

Skrevet
SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Vi bruker Lovense 😃 Elsker dem, og appen er enkel å bruke. 

Vil du fortelle mer? 😊 Hvilken type bruker dere? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil du fortelle mer? 😊 Hvilken type bruker dere? 

Vi har hush, lush, Domi, osci, nora, ambi, og en som bare var midlertidig til salgs. 

Vi bruker dem både alene og samme, om vi er i samme landsdel, eller ikke. De styres via app om han er på andre siden av landet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg og dama har aldri brukt noe annet enn at hun har en vibrator., Anal-ting er utelukket. Jeg har en fobi mot bæsj og anal og hun er ikke noen fan heller. Noen som har noen tips utenom det? Noe vi kan begynne forsiktig med?

Anonymkode: c5c58...01f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg og dama har aldri brukt noe annet enn at hun har en vibrator., Anal-ting er utelukket. Jeg har en fobi mot bæsj og anal og hun er ikke noen fan heller. Noen som har noen tips utenom det? Noe vi kan begynne forsiktig med?

Anonymkode: c5c58...01f

Alt utenom Hush, i innlegget mitt over. 

Skrevet
SlemUlv skrev (11 timer siden):

Vi har hush, lush, Domi, osci, nora, ambi, og en som bare var midlertidig til salgs. 

Vi bruker dem både alene og samme, om vi er i samme landsdel, eller ikke. De styres via app om han er på andre siden av landet. 

Hvilken type lush har dere? Ser den nyeste er litt dyr, men kanskje det er verdt det 😏

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvilken type lush har dere? Ser den nyeste er litt dyr, men kanskje det er verdt det 😏

Vi har første gen av alt, vi var veldig tidlig ute 😂

Jeg syns det var verd prisen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...