Gå til innhold

Noen som har sett serien «You»??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den?? Har begynt på den nå, er på episode 3……. vet liksom ikke helt hva jeg syns enda- er ikke helt fengslet enda…… 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke å bli spesielt engasjert i den. Har prøvd 2 ganger og ikke giddet å fullføre.

Anonymkode: 5a4d2...5ec

• Liker 1
Skrevet

Ja, likte den veldig godt. Har sett de to første sesongene. Sesong 3 er kommet, og den skal jeg også se. Den begynner litt sakte, men tempoet tar seg opp etterhvert. Det blir ganske heftig mot slutten. Ikke en særlig intelektuell serie, men god underholdning. Tror heller inke at mye av oppførselen til Joe er helt usannsynlig for en faktisk stalker.

Anonymkode: d22c0...909

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Klarer ikke å bli spesielt engasjert i den. Har prøvd 2 ganger og ikke giddet å fullføre.

Anonymkode: 5a4d2...5ec

Nei, jeg klarer heller ikke bli så engasjert….. litt irriterende- jeg trenger en god serie 😆

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Sett sesong 1 og 2, liker serien veldig godt. 

Skrevet

Sett alt, ble helt hekta. Synes den var litt rar i starten, men så wow. 

Anonymkode: 13416...e62

Skrevet

Hmmm- ja, kanskje den tar seg opp da?? Jeg får «holde ut» litt til da 🙊

Skrevet

Likte den ikke. For mye toksisk mann. 

Anonymkode: 43975...741

Skrevet
Vintermåne skrev (3 timer siden):

Hmmm- ja, kanskje den tar seg opp da?? Jeg får «holde ut» litt til da 🙊

Jeg slet i første sesong. Det med at jeg hørte hans indre dialog og så likte jeg ikke Beck ( dårlig skuespill syntes jeg). Så jeg droppa episoder, men fikk med meg slutten. Og så slukte jeg ses 2 og 3, de likte jeg veldig godt!! Så sånn kan det gå 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...