Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #21 Skrevet 9. oktober 2005 hvorfor skulle du referere til meg? :klø: Skulle bare sikre meg slik at ingen skulle komme og anklage den "skumle" gjesten for å angripe deg siden jeg svarte direkte under deg. Men jeg har faktisk aldri logget meg ut for å skrive et svar som jeg ikke kunne stå for. Så feig er jeg ikke.. Har fått pepper for noen tråder og svar tidligere, men det må man tåle syns nå jeg. Flott Og det er der dere gjester slipper billig unna. Dere må ikke stå for noe av det dere skriver.. Det er mulig, men personlig så synes jeg at tåleransegrensen er mye høyere for de faste brukerne enn for gjestene. ←
Gjest Gitte Skrevet 9. oktober 2005 #22 Skrevet 9. oktober 2005 Vel.. jeg ser mange faste brukere som får like mye "kjeft" dersom de skriver frekke, usaklige svar. Jeg tror grunnen til at mange av de faste brukerne ikke får like mye negativ respons her, er fordi terskelen for å skrive ubehagelige innlegg, er lavere for "oss" fordi vi vet vi blir gjenkjent. Gjester derimot... Om du svarer masse piss i en tråd, vet ingen at du er den samme som svarer i den neste.
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2005 #23 Skrevet 9. oktober 2005 Fordi en med nick har større rett til å være her? Noe så dumt. ← Nei, men noen ganger er det vanskelig å skille gjestene fra hverandre. Det er ikke for mange av dem som signerer med noe nick eller navn i debattene våre. Og ja, en som er registrert og er ut av oss har mer rett til å kritisere. Det ligner ingenting å misbruke gjestfriheten med å komme med kritikk av vertene.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #24 Skrevet 9. oktober 2005 Nei, men noen ganger er det vanskelig å skille gjestene fra hverandre. Det er ikke for mange av dem som signerer med noe nick eller navn i debattene våre. Og ja, en som er registrert og er ut av oss har mer rett til å kritisere. Det ligner ingenting å misbruke gjestfriheten med å komme med kritikk av vertene. ← Men hvordan vet man at det ikke er du som lar være å logge inn da? Det kan vel like godt være du som står som gjest? Du kan si at du ikke gjør slikt, men hvilken garanti har andre for det da?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #25 Skrevet 9. oktober 2005 Og ja, en som er registrert og er ut av oss har mer rett til å kritisere. Det ligner ingenting å misbruke gjestfriheten med å komme med kritikk av vertene. ← Bullshit.
Gjest Pecado Skrevet 9. oktober 2005 #26 Skrevet 9. oktober 2005 Men dette er blitt et kosemose forum der alle skal klemme og nusse og kose hverandre ihjel. Dersom man er uenig eller har andre meninger er det buhu og grusomme deg med en gang. Irriterende. Og der er faktisk gjestene nesten bedre. De tåler iallefall en støyt!
Smashing Skrevet 9. oktober 2005 #27 Skrevet 9. oktober 2005 HELT ENIG! Godt at det er andre som mener det samme som meg. Når en skriver et innlegg er det ikke for å få slengt frekke kommentarer opp i trynet!
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #28 Skrevet 9. oktober 2005 Og ja, en som er registrert og er ut av oss har mer rett til å kritisere. Det ligner ingenting å misbruke gjestfriheten med å komme med kritikk av vertene. ← Det er det dummeste jeg har hørt.
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #29 Skrevet 9. oktober 2005 Det er det dummeste jeg har hørt. ← Vil vel heller si at gjestene i denne tråden illustrerer poenget veldig bra. Hvordan skal vi vite om det er bare du som kommer med sure oppgulp? Gjester kunne i hvert fall skrevet et navn når de svarer.
Gjest seroxata Skrevet 10. oktober 2005 #30 Skrevet 10. oktober 2005 har opplevd frekke gjester i noen innlegg jeg har startet, og ok, jeg ble litt provosert av det før, men nå tar jeg meg ikke så nær av det, fordi jeg rett og slett bare overser teite kommentarer. Det som er litt verre, er registrerte brukere, som logger seg av for å kalle meg ekle ting, og ikke tør si det rett ut til meg.... DET irriterer meg, for det er rett og slett feigt
Lillesøster Skrevet 10. oktober 2005 #31 Skrevet 10. oktober 2005 Dersom man ikke har noe å bidra med, kan dere ikke bare la være å svare da? Forumet hadde sikkert blitt mye triveligere om man kunne latt være å ta ut frustrasjonene sine på de andre debattantene! ← Jeg er så hjertens enig med deg. I samme åndedrag tenker jeg at dette henger nøye sammen med modenhet hos brukeren. Hvis jeg svarer på et innlegg og får et teit og usaklig svar tilbake, bare ignorerer jeg det. Ser ingen grunn til å sette meg ned på brukes nivå, enten det er en gjest eller en registert bruker.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #32 Skrevet 10. oktober 2005 Nivå og nivå Fru Blom. Tror jeg holder meg til diskusjonspartnere jeg kan se om jeg absolutt søker et høyt nivå. Dessuten er det litt deilig å slippe å være så seriøs hele tiden....Men blir ofte imponert over hvor seriøs folk er her da(og gravalvorlige - at de orker..)
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #33 Skrevet 10. oktober 2005 Vil vel heller si at gjestene i denne tråden illustrerer poenget veldig bra. Hvordan skal vi vite om det er bare du som kommer med sure oppgulp? Gjester kunne i hvert fall skrevet et navn når de svarer. ← Det går jo begge veier. For alt jeg vet så kan du ha logget deg ut for å komme med sure oppgulp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå