Gjest - ? - Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Har lest litt forskjellige innlegg her, og nå lurer jeg; hvorfor må noen av dere komme med usakelige svar? Enten blir det angrep på den som legger inn innlegget eller så kommenterer man innlegget med ting som ikke det er blitt spurt om. Se her f.eks.: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=151977¨ http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=152415 Er dette virkelig nødvendig? Dersom man ikke har noe å bidra med, kan dere ikke bare la være å svare da? Forumet hadde sikkert blitt mye triveligere om man kunne latt være å ta ut frustrasjonene sine på de andre debattantene!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Helt enig!Jeg har og hatt et par innlegg her,men fått så mange sure svar at jeg orker ikke mer.Men nå kommer dt vel kommentarer om at jeg bare er gjest.Men frister ikke å registrere seg her inne
Gjest LoisLane Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 Usaklig skrives uten e. Neida, jeg er enig. Sure kommentarer bør vi holde oss for gode til, både gjester og andre. Og kanskje bør vi bli flinkere til å starte nye tråder når vi blander inn nye momenter.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 hmmm...usaklig skrives med e så vidt jeg vet...
Gjest Bellatrix Skrevet 8. oktober 2005 #5 Skrevet 8. oktober 2005 http://ordnett.no/ordbok.html?search=usakl...publications=20 Usaklig skrives uten e. Da jeg slo opp i ordboka på usakelig fikk jeg 0 treff, men jeg fikk treff på usaklig. Men jeg er enig med trådstarter. Har man ikke noe å si så kan man la være å svare.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #6 Skrevet 8. oktober 2005 Men jeg er enig med trådstarter. Har man ikke noe å si så kan man la være å svare. ← Sier du?
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2005 #7 Skrevet 8. oktober 2005 Hvis det er slik at våre "gjester" har et problem med våre usaklige svar her inne så vil jeg foreslå for dem at de finner seg et annet nettsted å snoke på.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #8 Skrevet 8. oktober 2005 Jøss, er det virkelig noen som får med seg svarene...
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #9 Skrevet 8. oktober 2005 Hvis det er slik at våre "gjester" har et problem med våre usaklige svar her inne så vil jeg foreslå for dem at de finner seg et annet nettsted å snoke på. ← Fordi en med nick har større rett til å være her? Noe så dumt.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #10 Skrevet 8. oktober 2005 Hvis det er slik at våre "gjester" har et problem med våre usaklige svar her inne så vil jeg foreslå for dem at de finner seg et annet nettsted å snoke på. ← Ok,og takk for meg her inne da,gjester er ikke velkomne her skjønner jeg....
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #11 Skrevet 8. oktober 2005 Hvis det er slik at våre "gjester" har et problem med våre usaklige svar her inne så vil jeg foreslå for dem at de finner seg et annet nettsted å snoke på. ← Er det slik at bare man har nick så kan man være så ufin og usaklig man bare vil da?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #12 Skrevet 8. oktober 2005 Ja det lurer jeg og på,svar oss nå,sexye sadye
Kafka Skrevet 9. oktober 2005 #13 Skrevet 9. oktober 2005 Temaet for denne tråden minnet meg litt om noe sønnen, Gabriel sa i denne artikkelen jeg leste i går. Jeg elsket dette med å 'sende melken' Konsist og presist
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #14 Skrevet 9. oktober 2005 Hvis det er slik at våre "gjester" har et problem med våre usaklige svar her inne så vil jeg foreslå for dem at de finner seg et annet nettsted å snoke på. ← Og her ser vi jo og at det å velge et anonymt nick slett ikke øker sakligheten.
Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2005 #15 Skrevet 9. oktober 2005 Ok,og takk for meg her inne da,gjester er ikke velkomne her skjønner jeg.... ← Gjester er velkommen på KG.
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #16 Skrevet 9. oktober 2005 Gjester er bare fremtidige avhengige Mange av oss kyrne var kalver før..etc etc. Synes trådstarter er inne på noe. Uten å nevne nick, så synes jeg en herremann på KG har en tendens til å skrive veldig mye om damer og liknende i tråder hvor det er heller irrelevant. I noen tråder må man virkelig se etter seriøse svar *host*bolero*host*...
Gjest Gitte Skrevet 9. oktober 2005 #17 Skrevet 9. oktober 2005 Gjester er bare fremtidige avhengige Mange av oss kyrne var kalver før..etc etc. Synes trådstarter er inne på noe. Uten å nevne nick, så synes jeg en herremann på KG har en tendens til å skrive veldig mye om damer og liknende i tråder hvor det er heller irrelevant. I noen tråder må man virkelig se etter seriøse svar *host*bolero*host*... ← Jeg har skrevet det en del steder selv, dette med frekke gjester. Grunnen til at jeg personlig irriterer meg over alle gjestene, er fordi det virker som at, fordi de er 100% anonyme, kan de lire av se hva som helst. Jo, vi som er registrerte brukere er også anonyme, men ved å slenge rundt oss med masse dritt, vil det føre til konsekvenser her inne, og man kan bli generelt dårlig mottatt hos de andre brukerne. Mens en gjest derimot, kan i verste fall få innlegget sitt moderert. Nei, KG betyr ikke all verden, men jeg liker meg her, derfor vil jeg heller ikke risikere å få påpakning fra moderatorer, bli utestengt, eller bare det å bli sterkt mislikt av andre brukere (mulig noen misliker meg allerede). Og jeg syns det er feigt at gjester å gjemme seg bak "gjest". De kan dermed ikke stå for noe av det de sier, fordi det er komplett umulig å bli gjenkjent blant alle de andre gjestene... Derfor er jeg negativ til noen av gjestene her. Men jeg mener allikevel ikke at forumet kun kan være åpent for registrerte brukere...
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #18 Skrevet 9. oktober 2005 Det virker som om "gjester" nærmest er fritt vilt her inne bare fordi de er gjester og det synes jeg er feil. Ja, enkelte gjester slenger av seg mye dritt, men det gjør jammen enkelte faste brukere og. Det har jo og vært oppe før at de fleste gjester som slenger med leppa faktisk er faste brukere som logger seg ut, så enkelte her (og nå refererer jeg ikke til deg spesielt Gitte) bør kanskje være litt forsiktige med å rakke ned på "gjeste postinger"? Ellers så synes jeg at den "det er jo umulig å skille gjestene fra hverandre" unnskyldningen begynner å bli litt tynnslitt. Det er jo ikke verre enn at man forholder seg til det som blir sagt i de enkelte innleggene.
Gjest Gitte Skrevet 9. oktober 2005 #19 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) hvorfor skulle du referere til meg? :klø: Men jeg har faktisk aldri logget meg ut for å skrive et svar som jeg ikke kunne stå for. Så feig er jeg ikke.. Har fått pepper for noen tråder og svar tidligere, men det må man tåle syns nå jeg. Og det er der dere gjester slipper billig unna. Dere må ikke stå for noe av det dere skriver.. og i noen tråder er det faktisk overtall av gjester som svarer, som i tillegg ikke legger til et navn, men bare står som gjest, som du gjør nå. Og da er det faktisk vanskelig å skille de jo.. Endret 9. oktober 2005 av Gitte
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #20 Skrevet 9. oktober 2005 Personlig hadde jeg nok sett at man måtte registrere seg på KG, men at man har muligheten til å skrive anonymt (som gjest) hvis man vil det. Tror drittkastingen ville blitt mindre da. Av og til er det veldig gjennomsiktig at noen logger ut for å slenge anonym dritt... Fordelen med å være gjest er at visse brukere ikke begynner å stalke en Fascinerende hvordan visse personer svarer på noens innlegg med litt småfurten bitching uansett hva tema er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå