Gjest NN Skrevet 9. oktober 2002 #1 Skrevet 9. oktober 2002 Hvordan (hva slags/hvilke kvinnetyper foretrekker/liker de) tiltrekke/tenne en mann født i vektens tegn, og hvordan beholde ham? Noen som vet?
Snuppelure Skrevet 10. oktober 2002 #2 Skrevet 10. oktober 2002 Vekt-mannen er avveiende og pålitelig. Tvillingen er et typisk bra partner-tegn for en vekt og motsatt. Mer husker jeg ikke :-)
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #3 Skrevet 10. oktober 2002 Vekter er pene folk, men de liker å ha partneren litt "under " seg. Tror ikke det er et stjernetegn som er mere utro enn de.
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #4 Skrevet 10. oktober 2002 hva m vær da?typen min er væren han er det noe spesielt med de?
Gjest CEL ikke pålogget Skrevet 10. oktober 2002 #5 Skrevet 10. oktober 2002 Vekter liker pålitelige mennesker. Utadvendte og galde mennesker er også noe de liker. Hvis man er brautende og litt for selvsikker tror jeg ikke en vekt legger så mye merke til en. Vekter er veldig flinke verbalt sett og vil nok søke en partner som er på samme nivå som han/henne. CEL.
spying Skrevet 14. oktober 2002 #6 Skrevet 14. oktober 2002 Hvordan (hva slags/hvilke kvinnetyper foretrekker/liker de) tiltrekke/tenne en mann født i vektens tegn, og hvordan beholde ham? Noen som vet? jeg er vekt. og ifølge de fleste bøker jeg har lest om stjernetegnet mitt. foretrekker sterke kvinner som tør å si ifra, men ikke for kraftigt. må ha litterære kunnskaper. være sosialt intelligent. tiltrekkes av subtile meldinger, med en inndirekte tilnærmelse. og for å beholde han må en ikke være for materialistisk. ikke ta han for gitt. ikke utnytte hans medføtte godhet og lojalitet. dette er ett de tingene som har gådd mest igjen i allt av astrologiske bøker ang vekten. Det som jeg finner skremmende er at de fleste beskrivelsene av vekten har stemt på meg hvertfall. jeg er 3dekanat. og det er jo litt forskjell på de ulike dekanene. men som konklusjon kan en el si: oppfør deg høfflig, vær deg selv. så går det sikkert meget bra. MvH Øyvind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå