AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Når kan man forvente å høre noe? Og tilbud om jobb, ringer de da eller sender epost? Anonymkode: f2db9...732
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Jeg var på intervju forrige tirsdag og har enda ikke hørt noe 😅 det skal sies at de ville ha meg på intervju før fristen gikk ut og det var på fredagen. De måtte ha tid til å gå igjennom resten av søkerne før de kunne vurdere et eventuelt andreintervju. Når det er sagt, jeg har alltid opplevd at de har ringt hvis de vil ha meg videre eller tilby jobb. Det formelle kommer på epost i ettertid med dialogen går på telefon. Anonymkode: ea2f5...58a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var på intervju forrige tirsdag og har enda ikke hørt noe 😅 det skal sies at de ville ha meg på intervju før fristen gikk ut og det var på fredagen. De måtte ha tid til å gå igjennom resten av søkerne før de kunne vurdere et eventuelt andreintervju. Når det er sagt, jeg har alltid opplevd at de har ringt hvis de vil ha meg videre eller tilby jobb. Det formelle kommer på epost i ettertid med dialogen går på telefon. Anonymkode: ea2f5...58a Hvor lang tid gir du det før du ikke håper mer? Håper så det går bra imorgen og at jeg får et tilbud asap Anonymkode: f2db9...732
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lang tid gir du det før du ikke håper mer? Håper så det går bra imorgen og at jeg får et tilbud asap Anonymkode: f2db9...732 Til jeg får avslag 😊 Anonymkode: ea2f5...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå