Gå til innhold

Gir botox og silikonpupper eldre kvinner(40+) høyere markedsverdi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du?

Anonymkode: 7e8af...9cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne burde ligge i et annet underforum. Men etter min mening, nei, det senker den betraktelig.

Anonymkode: 28ece...e83

• Liker 4
Skrevet

Haha. Legge på minst 20 år, så kan vi begynne å snakke om eldre. Masse flotte 40 + der ute. 

Anonymkode: 06bb4...c7f

• Liker 6
Skrevet

Vi er ikke varer så det vet jeg ikke. 

Anonymkode: c8379...eb6

• Liker 5
  • 5 uker senere...
Skrevet

Jeg er 40, men får alltid høre at jeg ser yngre ut når alder blir nevnt, nettopp fordi jeg har lite rynker.

Har den siste tiden gått noe ned i vekt, uten at huden ser eldre ut. Har plutselig fått mye mere oppmerksomhet fra fyrer som er 5-10år yngre enn meg. Jeg velger å tro at det er utstrålingen min gjør at jeg tiltrekker meg mannfolk 😉

Anonymkode: 46f23...f17

• Liker 4
Skrevet

Jeg nærmer meg 40 og har tenkt en del på om jeg må ta silikon osv. Men det er bare tull, kroppen er fortsatt fin og hengepupper er vanlig. Jeg er ikke villig til å putte giftstoffer inn i kroppen min og risikere kronisk sykdom og store helseproblemer mange med silikon får og syns det er mildt sagt helt sykt om noen menn forventer at jeg skal det eller syns det er et pluss! 

Men det som jeg er enig i at gjør en freshere er facelift når man har fått mye rynker. Det har jeg ikke fått enda, men det er ikke umulig at jeg går for det når jeg er 50 år gitt at jeg fremdeles er singel og dersom jeg ønsker meg en mann. Jeg syns ikke menn med rynker og hengete hud er attraktivt selv så den kan jeg gå med på! Gjerne finne en mann som også har tatt facelift eller er villig til å ta det. Jeg hadde ikke tatt facelift for å bli sammen med en mann med hengehud selv, da gjør jeg det for å bli sammen med en yngre og kjekkere mann eller jevnaldrende mann som også har tatt det og ser bra ut. 

Men sjansen er også stor for at hvis jeg er singel når jeg er 50 at jeg ikke gidder å skaffe meg noen mann og ty til skjønnshetsfiksering fordi livet er også fint og fredfullt uten en mann :)

Anonymkode: c5b13...385

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.11.2021 den 18.51):

Hva mener du?

Anonymkode: 7e8af...9cd

Det motsatte vil jeg påstå, men det er bare meg🤣

Anonymkode: 602f4...2b1

Skrevet

Silikonpupper er litt 90talls, eller? 

Evt om det er noe folk på bygda holder på med enda. Jeg tror ikke det øker markedsverdi betraktelig.

Men botox.. en liten dose, administrert riktig, kan jo gi et freshere og yngre utseende, og det er vel ungdommen som liksom skal være dette som øker markedsverdi. 

Men en liten tilleggsinfo: Det personer oftest bruker botox til er å glatte ut linjer i pannen og rynken mellom øyenbrynene.

Jeg mistenker tråden er skrevet av en mann, siden silikonpupper er nevnt, noe menn bryr seg mer om enn kvinner. Og menn tror at botox er det samme som fillers. Fillers er det man bl.a. har i leppene for at de skal bli større eller fyller i kinn for og få store eplekinn.

Menn ser sjelden botox, det eneste du tar det på er "for pen" panne eller lite bevegelse av øyenbryn. Fillers derimot, jeg tenker det er det du egentlig prøver å angripe her.

Anonymkode: 28f5b...eb0

• Liker 2
Skrevet

Ja silikonpupper øker markedsverdien uansett om du er 18 eller 60

Anonymkode: 7bfb2...5f5

Skrevet

Kan dere slutte med dette markedsverdi tullet?! 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2021 den 16.55):

Jeg er 40, men får alltid høre at jeg ser yngre ut når alder blir nevnt, nettopp fordi jeg har lite rynker.

Har den siste tiden gått noe ned i vekt, uten at huden ser eldre ut. Har plutselig fått mye mere oppmerksomhet fra fyrer som er 5-10år yngre enn meg. Jeg velger å tro at det er utstrålingen min gjør at jeg tiltrekker meg mannfolk 😉

Anonymkode: 46f23...f17

Just precis👆 Utstråling 🥰

Skrevet

Jeg tar godt vare på meg selv. Så jeg ser ut som jeg er 32 . Er 41 😎 Litt Botox . Men ekte pupper. Silikon er UT! Kanskje ett lite løft om noen år. 

Anonymkode: 1050f...d92

Skrevet

Altså, eldre kvinner er vel de på 70+

Når man er 40+ er man forsatt ung og fruktbar. Er mange kvinner på 40+ som er single og barnløse. 

Anonymkode: e4ea8...d52

Skrevet
NiceOrNothing skrev (På 19.12.2021 den 23.20):

Just precis👆 Utstråling 🥰

Ja, det er viktig med utstrålingen. 

Jeg er 40 og har aldri hatt kjæreste fordi jeg føler meg så stygg og verdiløs, og har null selvtillit. 

Alle rundt meg sier at jeg ser så bra ut og holder meg så bra, og at det er vanskelig å komme innpå meg. 

Anonymkode: e4ea8...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...