Gå til innhold

Forstår ikke hvordan jeg kan føle meg verdt en mann, at han skal se meg og ønske å være med meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så vanskelig å føle seg bra nok og god nok for et forhold. Føler meg for stygg og verdiløs for et forhold. Forstår ikke hvilken mann som skulle ønske å være med meg og å synes at jeg er nr.1 eller at jeg er verdt å tilbringe tid med. 

Er så deprimert....

Anonymkode: 1bb97...445

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

, sï

Skrevet

Anbefaler boken "uelskbar". Og snakk med noen 🤗

Anonymkode: 77c6f...aaf

• Liker 1
Skrevet

Begynn med en sport eller hobby som gir deg mestringsfølelse og livsgnist, og jobb i terapi med hvorfor du har så dårlig selvfølelse. Dette må du bli kvitt for det er noe som bare sitter i hodet ditt og som ødelegger livet ditt. Du er flott og verdig! 

Anonymkode: 5c1e3...f85

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Syns det er så vanskelig å føle seg bra nok og god nok for et forhold. Føler meg for stygg og verdiløs for et forhold. Forstår ikke hvilken mann som skulle ønske å være med meg og å synes at jeg er nr.1 eller at jeg er verdt å tilbringe tid med. 

Er så deprimert....

Hva har du opplevd i livet? Dårlig barndom? Mobbing? Rus? Utroskap? Fortell din historie. Lurer, fordi jeg må klare å sette meg inn i det for å gi deg et godt svar.

Anonymkode: e085c...f3d

• Liker 1
Skrevet

Følger tråden.. Jeg har det likt. Etter dårlig forhold som endte med utroskap sliter jeg når jeg i nytt forhold begynner å få følelser. DA kommer disse tankene du beskriver. Blir man aldri god etter dårlige erfaringer? Begynner å tvile..

Anonymkode: 6c48f...caf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er så deprimert....

Dette sitter iallefall imellom øra...der er jeg sikker!

Hvorfor i all verden skulle du rent objektivt være for dårlig for hver eneste single mann på jorda?🌹

Skrevet

Bra du ikke er en mann i det minste, da hadde du blitt skjelt huden full og kalt bitter incel!

Lag profil på en datingside, og velg ut noen du vil gå på date med. Du trenger å øve deg, ikke så nøye om det ikke blir noe ut av datene

Anonymkode: 7bbaa...5d3

• Liker 1
Skrevet

Følger tråden.. Jeg har det likt. Etter dårlig forhold som endte med utroskap sliter jeg når jeg i nytt forhold begynner å få følelser. DA kommer disse tankene du beskriver. Blir man aldri god etter dårlige erfaringer? Begynner å tvile..

Anonymkode: 6c48f...caf

Da er da han som var en dårlig mann, ikke du som er ei dårlig dame fordi han bedro deg❤️

• Liker 1
Skrevet

Bra du ikke er en mann i det minste, da hadde du blitt skjelt huden full og kalt bitter incel!

Lag profil på en datingside, og velg ut noen du vil gå på date med. Du trenger å øve deg, ikke så nøye om det ikke blir noe ut av datene

Anonymkode: 7bbaa...5d3

Når jeg trykket inn i tråden her for andre gang så følte jeg på meg at en sånn kommentar sikkert kom til å komme, at en mann uten respekt for damer MÅTTE komme å prøve å ødelegge denne tråden og hakke ned på damer her også. 

Men allerede før jeg leste kommentaren din hadde jeg svaret klart:

Her er en dame som ikke har skrevet et eneste negativt ord om menn, hun skriver om sin egen selvfølelse. I motsetning til inceltrådene her inne som går mest på at damer er ikke verdt en dritt og er kravstore fordi de ikke vil ha en taper og har ikke noe markedsverdi eller hvor trådstarter er sur fordi han matcher med tjukke damer. 

Hvis menn her inne hadde klart å holde seg til å skrive om følelsene sine om seg selv, og ikke pøse ut et hatefult og negativt kvinnesyn når de lagde poster om at de hadde problemer med det motsatte kjønn så hadde de også fått sympatiske svar om å prøve å finne en hobby eller sport og gå i terapi for å øke selvbildet sitt. 

• Liker 8
Skrevet

Dette kunne vært meg som skrev :( føler med deg..

Anonymkode: 192de...046

Skrevet

Hei! Du tar feil! Du fortjener både en mann, gode venner og et godt liv! Du er gull verdt! ❤️ Og før du går på leit etter den rette så er det noe som må repareres inni deg. Selvfølelsen din. Du sier du er deprimert. Ta deg en tur til fastlegen din og få hjelp så du kan få det fine livet du fortjener ❤️❤️❤️

Anonymkode: c17ab...0de

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det er viktig å bare kaste seg ut og prøve litt. Jeg drar på dates ikke fordi jeg tror det skal bli så mye ut av det, men fordi jeg øver meg på det på en måte. Jeg er ikke så flink, men tror jeg har funnet ut noen metoder, hva som funker og ikke funker. Selvtillit er mye mer enn bare utseendet, du må liksom trene det opp. Og når du merker at menn vil ha deg så er det lettere ☺️

Anonymkode: 2a490...3cb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.11.2021 den 21.56):

Når jeg trykket inn i tråden her for andre gang så følte jeg på meg at en sånn kommentar sikkert kom til å komme, at en mann uten respekt for damer MÅTTE komme å prøve å ødelegge denne tråden og hakke ned på damer her også. 

Her er en dame som ikke har skrevet et eneste negativt ord om menn, hun skriver om sin egen selvfølelse. I motsetning til inceltrådene her inne som går mest på at damer er ikke verdt en dritt og er kravstore fordi de ikke vil ha en taper og har ikke noe markedsverdi eller hvor trådstarter er sur fordi han matcher med tjukke damer. 

Hvis menn her inne hadde klart å holde seg til å skrive om følelsene sine om seg selv, og ikke pøse ut et hatefult og negativt kvinnesyn når de lagde poster om at de hadde problemer med det motsatte kjønn så hadde de også fått sympatiske svar om å prøve å finne en hobby eller sport og gå i terapi for å øke selvbildet sitt. 

Hater du menn? Virker slik. Hva hadde skjedd om menn kaller kvinner tapere? Du klikker. Men det er greit at du selv kaller menn tapere? Hyklersk, og mannshatende.

Er kvinne selv, men jeg er jo heller ærlig og mener at det finnes både kvinner og menn som har lav verdi i datingmarkedet, men det betyr ikke at de tapere. Skjerp deg.

til ts: Jeg har følt meg som deg hele livet egentlig, inntil for to år siden da jeg møtte den store kjærligheten. Har fremdeles øyeblikk hvor jeg tenker at han kommer til å gå fra meg snart, finne noen bedre etc., men han forsikrer meg at det er ikke det han vil - han vil ha meg.

Kanskje når du minst aner det, så finne du noen som liker deg kjempegodt, og det er faktisk noe som kan gjøre underverker for selvfølelsen.

Anonymkode: 64655...718

Skrevet
On 11/17/2021 at 9:56 PM, AnonymBruker said:

Øh.. her kjører du jo bare på å argumenterer med en stråmann. Eneste som kommer frem her er din underliggende bitterhet ovenfor menn som du følte et behov for å få ut. 

Vedkommende skriver jo kun at om hun hadde vært mann ville hun blitt sett ned på, men som kvinne blir hun møtt med omsorg og løftet opp. Det er jo et faktum. Etter det kommer han med gode råd om nettdating. 

Det er jo DU som ødelegger tråden med sinnet ditt. 

Anonymkode: 53ec5...bf6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.11.2021 den 18.49):

Er så deprimert....

Dette er materiale for profesjonell hjelp fra en kvalifisert terapeut, ikke for ukvalifisert synsing på et nettforum.

Du bør rett og slett oppsøke noen å snakke med.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hadde det helt likt som deg. Fikk profesjonell hjelp og kom meg ut av det. Har nå kjæreste, noe jeg aldri trudde jeg ville oppleve. Selvfølgelig møter keg utfordringer følelsesmessig enda, men er på en helt annen plass. 

Anonymkode: d2741...cb5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.11.2021 den 21.56):

Dette! Takk!

Anonymkode: 6d4b2...ecb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...