AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Er det ikke vanskelig å planlegge permen da? Hvo mye ulønna, når far startet sin periode osv? Anonymkode: 40abf...adb
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Det kan man jo se an stort sett Mange tror det er helt umulig å få barnehageplass utenom i august men det stemmer ikke, man kan ofte få plass utenom det også, så lenge det er et sted det er litt flere barnehager og ikke helt sprengt kapasitet Jeg ville planlagt å tatt ut vanlig foreldrepermisjon mor + far + ferier. Så sett an om man får plass i barnehage og hvis ikke ville jeg tatt ut ulønnet, delt likt mellom foreldre (feks 50-50 eller 40-60, sånn at begge foreldrene er litt hjemme frem til barnet har fått plass. Anonymkode: eac1d...981 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Ulønnet utvidet foreldrepermisjon (også delvis) er forøvrig noe man avtaler med arbeidsplassen (trenger ikke søke om, man har rett på) og det er vel 2/4 uker i forveien man må senest gi beskjed om permisjon (https://arbeidsmiljoloven.com/paragraf/varslingsplikt/). Så man trenger ikke planlegge dette lenge i forveien. Anonymkode: eac1d...981 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Jeg ville planlagt for at barnet ikke får plass før august og så er alt annet positivt. Legg eventuelt ulønnet permisjon etter fars permisjon slik at det er lett å endre på kort varsel 😊 Ellers er det ikke noe problem å endre permisjon underveis, så dere trenger ikke å ha alt helt spikret med en gang 😊 Anonymkode: b874d...4de 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå