Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Besant skrev (2 minutter siden):

Merkelig å skifte på bordet, men tissebleler syns jeg man kan skifte hvor som helst. Bæsjebleier må man åpenbart ta på toalettet eller et avskjermet område.

Hvorfor i alle dager skal det være greit?

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wednesday Addams skrev (Akkurat nå):

Fordi de ikke lukter, ikke ser ekle ut og griser ikke til noe.

• Liker 1
Skrevet
Besant skrev (1 minutt siden):

Fordi de ikke lukter, ikke ser ekle ut og griser ikke til noe.

En baby kan tisse når bleien er fjernet, det er svært uhygienisk inne på en kafe. Å skifte bleie på et kafebord gjør man bare ikke.

Anonymkode: f9232...2a9

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes ikke man skal skifte bleier inne på spisesteder. Det finnes stellerom. 

• Liker 1
Skrevet

Overhodet ikke greit! Slikt gjør man på toalettet - også tissebleier. 

Anonymkode: 1dc31...723

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En baby kan tisse når bleien er fjernet, det er svært uhygienisk inne på en kafe. Å skifte bleie på et kafebord gjør man bare ikke.

Anonymkode: f9232...2a9

Kafébord er jeg åpenbart enig i. Men å skifte på en benk eller er gulv med stelleunderlag under kan jeg ikke fatte og begripe skal være et problem.

• Liker 1
Skrevet
Lorieen skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke man skal skifte bleier inne på spisesteder. Det finnes stellerom. 

Hvor mye er du ute på kafé? Stellebord er slettes ikke standard alle steder.

• Liker 2
Skrevet
Besant skrev (Akkurat nå):

Hvor mye er du ute på kafé? Stellebord er slettes ikke standard alle steder.

Jeg har fire, snart fem unger, og jeg har vært mye på kafé med baby de snart nitten årene jeg har vært mamma. Jeg har ALDRI trengt å skifte bleie inne i kaféen. I verste fall får man skifte diskret nedi vogna. Eller gå ut i bilen og skifte der. Eller trille til nærmeste stellerom.

• Liker 7
Skrevet
Besant skrev (2 minutter siden):

Kafébord er jeg åpenbart enig i. Men å skifte på en benk eller er gulv med stelleunderlag under kan jeg ikke fatte og begripe skal være et problem.

Det en en bleie. 

Du er på et SPISESTED. 

• Liker 8
Gjest rampenissen72
Skrevet (endret)

Til alle dere som sier tissebleier er uhygienisk osv osv.. VET dere hvor mange som aldri vasker hendene etter toalett besøk? Cafe ansatte vasker ikke stolene etter besøk, ikke dørhåndtak, skranken osv. De vaske KUN bordet. Hvis du er så redd baby underliv og tissebleier burde du bare bli hjemme. Det er mer bakterier på visa kortet ditt enn på den benken som blei skifta bleie på. 

Endret av rampenissen72
Skrevet
rampenissen72 skrev (Akkurat nå):

Til alle dere som sier tissebleier er uhygienisk osv osv.. VET dere hvor mange som aldri vasker hendene etter toalett besøk? Cafe ansatte vasker ikke stolene etter besøk, ikke dørhåndtak, skranken osv. De vaske KUN bordet. Hvis du er så redd baby underliv og tissebleier burde du bare blo hjemme. Det er mer bakterier på visa kortet ditt enn på den benken som blei skifta bleie på. 

Wtf?

Det har da for pokker ikke noe med bakterier å gjøre. 

Bli hjemme fordi man ikke synes det er ok at folk skifter BLEIER på babyene sine inne på et spisested? 

Anonymkode: 9b4b4...f02

• Liker 5
Skrevet

Jeg husker jeg skulle på en cafe en gang og gikk forbi et bord, der noen hadde klint en klissvåt bleie oppi et ølglass, skikkelig stappet det nedi og så gått :sjokkbla:  Skikkelig uspiselige greier. 

._.   Vil ikke si det er særlig tanke i hodet når man gjør slikt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Overhodet ikke greit! Slikt gjør man på toalettet - også tissebleier. 

Anonymkode: 1dc31...723

Enig. Jeg fatter ikke at noen kan synes det er ok å skifte bleie OPPÅ ET BORD?? Det er skikkelig kvalmt og uhygienisk.

• Liker 1
Skrevet

Man skifter ikke bleie på en kafé samme F! Hadde sagt ifra til denne hodeløse moren at det ikke er greit! 

Anonymkode: c9105...e12

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, Wednesday Addams said:

Kul font du bruker😃

Anonymkode: 13500...81d

• Liker 1
Skrevet
Lorieen skrev (39 minutter siden):

Jeg har fire, snart fem unger, og jeg har vært mye på kafé med baby de snart nitten årene jeg har vært mamma. Jeg har ALDRI trengt å skifte bleie inne i kaféen. I verste fall får man skifte diskret nedi vogna. Eller gå ut i bilen og skifte der. Eller trille til nærmeste stellerom.

Du bor kanskje ikke midt i en by hvis du har bilen tilgjengelig?

Her jeg bor står man ikke parkert i nærheten av kafeer og veldig mange kafeer har ikke stellefasiliteter. Jeg legger ikke barnet mitt på gulvet på offentlige toaletter og derfor er det ofte slik at bleier må skiftes på gulv og benker inni kafeer eller oppi vogn. Tissebleier, vel å merke.

Skrevet
Blondie65 skrev (1 time siden):

Man skifter ikke bleier i et lokale beregnet på matservering. Hvis man ikke forstår det bør man få tilsnakk. Hvis man velger å slenge dritt tilbake sier det mer om den som skifter i lokalet og da ville jeg rett og slett alliert meg med stedets eier for å få skikk på uvesenet.

Hadde jeg eid kafeen hadde den uhygieniske bleieskiftingen blitt påpekt og vedkommende henvist til toalettet. Hadde vedkommende laget en scene hadde vedkommende blitt bedt om å forlate stedet og ikke vært velkommen igjen.

Det er forskjell på amming - ikke noe problem - tørking av pupper i friskluft (ærlig talt dette gjør man ikke) - og tiss og bæsjebleier og den som ikke skjønner det bør holde seg hjemme til de skjønner det.

Men det er jo det...Eierne/ansatte ser det gjerne, men tør ikke å si noe 

Anonymkode: f72ec...3d6

Skrevet
Besant skrev (1 minutt siden):

Du bor kanskje ikke midt i en by hvis du har bilen tilgjengelig?

Her jeg bor står man ikke parkert i nærheten av kafeer og veldig mange kafeer har ikke stellefasiliteter. Jeg legger ikke barnet mitt på gulvet på offentlige toaletter og derfor er det ofte slik at bleier må skiftes på gulv og benker inni kafeer eller oppi vogn. Tissebleier, vel å merke.

Nei, du må ikke skifte bleier på gulv og benker inne på en kafe. 

Hadde du gjort det på den kaffebaren jeg drev for noen år siden, hadde jeg kastet deg på hue og ræva ut. 

Du kan skifte i vognen. Utenfor kafeen. Veldig enkelt. 

Anonymkode: 9b4b4...f02

• Liker 5
Skrevet
Besant skrev (49 minutter siden):

Overhodet ikke innafor. Usmakelig oppførsel å bytte bleie midt i en kafé. 

Anonymkode: cada0...c53

• Liker 4
Skrevet

Er det mulig? Det der hadde jeg sagt i fra om med en gang jeg hadde sett det. Hadde blitt fly forbanna. Det et sånt de får gjøre på et toalett eller noe. Ikke et sted folk skal spise! Folk må respektere andre også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...