Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kafé i dag og på nabobordet satt det ei som skiftet bleie på babyen sin ved bordet. Hun la ikke noe teppe under babyen for å beskytte benken eller å skjerme babyen. Er det bare jeg som reagerer på slikt? Jeg synest det er uhygienisk å skifte bleie på en kafé det folk spiser🙈 

Anonymkode: 88673...1be

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Respektløst. 

Anonymkode: 1df56...8f3

• Liker 31
Skrevet

Jeg hadde sagt ifra til henne at det ikke er er greit , enkelte mangler folkeskikk og manerer. 

Anonymkode: 37209...8f9

• Liker 15
Skrevet

Nei, det er ikke bare du som reagerer, det vanlige er å gå og skifte på do eller diskre i vogna eventuelt

Anonymkode: 2a9ef...9b2

• Liker 14
Skrevet

Satt hun i tillegg å spiste videre,uten å ha vasket hendene etter å ha tatt i bleia og ungen som hadde fylt den...? 🤢

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde sagt ifra til henne at det ikke er er greit , enkelte mangler folkeskikk og manerer. 

Sier du fra, får du så mye skitt tilbake...

Anonymkode: f72ec...3d6

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne latt det gå hvis det var på benken man satt og et teppe på under men på bordet nei 

Anonymkode: 83299...ce2

• Liker 3
Skrevet

Det der er så respektløst og ekkelt! Jeg er enig i at man som nybakt mor mister enkelte sosiale antenner - men det der hører ikke hjemme noe plass. Hadde aldri falt meg inn. De fleste steder har stellebord på toalettet. Jeg har byttet på ungen på gulvet på toalettet (med underlag selvsagt) til og med, hadde aldri tenkt tanken en gang på det der.

Anonymkode: bfe71...a79

• Liker 9
Skrevet

På bordet!? Hvis det var på eget fang, ville jeg ikke brydd meg, men ikke rett på kafeens møbler. 

Anonymkode: 7a257...a11

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å bytte bleie på ungen oppi fjeset på andre folk. En går på stellerom/toalett..ferdig snakka :) 

Anonymkode: 3eb59...0c2

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sier du fra, får du så mye skitt tilbake...

Anonymkode: f72ec...3d6

Det får så være. Mange eier ikke folkeskikk. Ble nesten kvalm av å lese om det.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kunne latt det gå hvis det var på benken man satt og et teppe på under men på bordet nei 

Anonymkode: 83299...ce2

Du kunne latt det gå???

Man skifter ikke bleier inne i lokalene på et spisested. Uansett. 

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På bordet!? Hvis det var på eget fang, ville jeg ikke brydd meg, men ikke rett på kafeens møbler. 

Anonymkode: 7a257...a11

Enda en? 

Nei, det er IKKE greit å skifte bleier inne på et sted der folk spiser. 

• Liker 8
Skrevet
Dolce skrev (Akkurat nå):

Man skifter ikke bleier inne i lokalene på et spisested. Uansett. 

Nettopp. Burde ikke være noe å lure på.

• Liker 6
Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Man skifter ikke bleier i et lokale beregnet på matservering. Hvis man ikke forstår det bør man få tilsnakk. Hvis man velger å slenge dritt tilbake sier det mer om den som skifter i lokalet og da ville jeg rett og slett alliert meg med stedets eier for å få skikk på uvesenet.

Hadde jeg eid kafeen hadde den uhygieniske bleieskiftingen blitt påpekt og vedkommende henvist til toalettet. Hadde vedkommende laget en scene hadde vedkommende blitt bedt om å forlate stedet og ikke vært velkommen igjen.

Det er forskjell på amming - ikke noe problem - tørking av pupper i friskluft (ærlig talt dette gjør man ikke) - og tiss og bæsjebleier og den som ikke skjønner det bør holde seg hjemme til de skjønner det.

Endret av Blondie65
Skrevet

Det er jo åpenbart at vedkommende skiftet en TISSEbleie, da folkens.

Anonymkode: 94995...155

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo åpenbart at vedkommende skiftet en TISSEbleie, da folkens.

Anonymkode: 94995...155

Hvorfor er det åpenbart? Ikke at det har noe å si, for det er fremdeles ikke OK. 

Anonymkode: 3f0b2...bf0

• Liker 12
Skrevet

Merkelig å skifte på bordet, men tissebleler syns jeg man kan skifte hvor som helst. Bæsjebleier må man åpenbart ta på toalettet eller et avskjermet område.

• Liker 4
Skrevet
Besant skrev (1 minutt siden):

Merkelig å skifte på bordet, men tissebleler syns jeg man kan skifte hvor som helst. Bæsjebleier må man åpenbart ta på toalettet eller et avskjermet område.

Nei! 

Anonymkode: 9b4b4...f02

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...