AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Del Skrevet 17. november 2021 Hva synes du er finest? Hva har du selv og hva ville du hatt? Anonymkode: 5c31e...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Del Skrevet 17. november 2021 Jeg har hatt rundt og har firkantet nå. Hvis du kjøper rundt bør du kjøpe en modell med ett «ben» på midten istedenfor fire rundt omkring som kommer i konflikt med alle alltid til enhver tid. Anonymkode: 659a4...04a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Del Skrevet 17. november 2021 Jeg syns rundt er fint i rommet men firkantet er mest praktisk så jeg har aldri hatt rundt selv. Plass til mye færre folk rundt bordet og mat oppå bordet når det er rundt Anonymkode: da2b6...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Del Skrevet 17. november 2021 Syntes rundt er mests sosialt❤️ Anonymkode: 587b4...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #5 Del Skrevet 17. november 2021 Har firkantet, er på utkikk etter er ovalt et (med mulighet for flere innleggsplater) Tenker det kommer an på hvor bordet skal stå. Anonymkode: dd5be...a66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Del Skrevet 18. november 2021 Vi har firkantet. Synes rundt eller ovalt er mer sosialt, så har lyst på det. Gjerne da en modell med innleggsplater. Anonymkode: ff699...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mhmjadda Skrevet 18. november 2021 #7 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har firkantet, er på utkikk etter er ovalt et (med mulighet for flere innleggsplater) Tenker det kommer an på hvor bordet skal stå. Anonymkode: dd5be...a66 Gi beskjed hvis du finner et fint et Er på leting etter det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ost Skrevet 18. november 2021 #8 Del Skrevet 18. november 2021 Har lyst på dette: https://www.youtube.com/watch?v=VQ_AwFSWIPU Ser det som utelukkende positivt å ha et elektrisk motordrevet spisebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Del Skrevet 18. november 2021 Har et rundt på kjøkkenet, og rektangulært på spisestua. Det er ganske smalt, og jeg foretrekker det. Sitter langt fra hverandre over det runde bordet. Men det kommer an på plassen, det runde hadde absolutt ikke passet der spisebordet står, og motsatt, pga vegger og dører. Anonymkode: e7a75...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #10 Del Skrevet 18. november 2021 Rundt er finest om det passer til rommet, og om man maks har 4-6 plasser. Trenger selv plass til litt flere, så foretrekker ovalt bord. Anonymkode: 33f7a...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #11 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg har rundt bord nå, med fire litt brede stoler rundt. Hadde før rektangulært med ileggsplater. Hadde da plass til 12 rundt bordet. Men fant ut av etterhvert at vi faktisk ikke har folk på middagsbesøk, så da byttet jeg til rundt bord. Det passet mye bedre inn hos oss:) Anonymkode: 85431...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18. november 2021 #12 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg har rundt spisebord og kommer til å velge det igjen om jeg skulle byttet det ut med et annet. Det er hvitt, og har "foten" i midten, en stolpe. Ikke fire bein, som bare kommer i veien for knærne til folk som sitter rundt bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #13 Del Skrevet 18. november 2021 Mhmjadda skrev (3 timer siden): Gi beskjed hvis du finner et fint et Er på leting etter det samme! Bolia Fusion, kanskje? Anonymkode: dd5be...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 18. november 2021 #14 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg ville ha rundt. Robotstøvsugeren ville ha firkantet. Robotstøvsugeren vant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 18. november 2021 #15 Del Skrevet 18. november 2021 Kommer helt an på rommet synes jeg. I forrige bolig hadde jeg et utrolig fint firkantet avlangt bord. I ny bolig ble det helt feil, og rundt var riktig. Litt kjipt siden jeg elsket bordet jeg hadde, men bordet må passe til rommet og omgivelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 18. november 2021 #16 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg har rundt. Med innleggsplaten blir det ovalt. Har et solid ben i midten, det er elementært for runde bord. Elsker spisebordet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #17 Del Skrevet 18. november 2021 Dere som har rundt, hvilken diameter har dere og hvor mange er det plass til? Vi har rektangulært både på kjøkkenet og i stua men har lyst til å bytte til et rundt på kjøkkenet, men har bare plass til 120. Sorry om jeg kupper tråden din ts! Anonymkode: 2430e...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #18 Del Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (På 18.11.2021 den 19.56): Dere som har rundt, hvilken diameter har dere og hvor mange er det plass til? Vi har rektangulært både på kjøkkenet og i stua men har lyst til å bytte til et rundt på kjøkkenet, men har bare plass til 120. Sorry om jeg kupper tråden din ts! Anonymkode: 2430e...560 Lurer også på hvor stort man bør ha😊 Anonymkode: 5c31e...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #19 Del Skrevet 27. november 2021 Overrasket over hvor mange som sier rundt😃 synes jeg stort sett ser firkantede på instagram osv, så hadde regnet med de fleste ville si det😁 Anonymkode: 5c31e...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå