AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Ei jeg jobber med er tydeligvis ute etter meg. Går til andre ansatte og sier at jeg gjør og sier så mye rart. Jeg sier minst mulig og er en av de med minst avvik. Sier ikke noe til meg annet enn feks at jeg ser helt vill ut i blikket, eller ser streng ut, sies alltid på en lattermild måte. Hvordan reagere på dette? Anonymkode: 2574b...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): og er en av de med minst avvik. Hva mener du med dette? Anonymkode: e3dd3...733
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du med dette? Anonymkode: e3dd3...733 Siden hun sier jeg gjør mye rart, så skulle en jo tru jeg gjorde mye feil også? Anonymkode: 2574b...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Du får skaffe deg baller og konfrontere vedkommende. Spør direkte hvorfor han går etter deg. De fleste blir tatt på senga og skjerper seg Anonymkode: bb6f4...f59 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 Ja, du bør gå direkte på vedkommende og be om en forklaring på oppførselen. Selv om det kan være ubehagelig, kan du også ta igjen med samme mynt. Det bruker å stoppe de fleste, men er avhengig av at du er litt "rappkjeftet". Si at dette godtar du ikke, og om hun ikke skjerper seg, så går du videre til ledelsen. Anonymkode: e018b...693 2
totti_1 Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 (endret) Trist. Er mobbing hvis det ikke er noe trivelig ellers fra kolleger. Er det et av mange inntrykk må du lære deg å uttrykke at det er ubehagelig til rette vedkommende. Jeg antar du generelt mistrives Endret 18. november 2021 av totti_1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Spør direkte hvorfor han går etter deg. Hun* Anonymkode: e6388...292 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 totti_1 skrev (1 time siden): Trist. Er mobbing hvis det ikke er noe trivelig ellers fra kolleger. Er det et av mange inntrykk må du lære deg å uttrykke at det er ubehagelig til rette vedkommende. Jeg antar du generelt mistrives Trives i utgangspunktet, men er mye dritt mellom oss ansatte nå. Vi må selv be om medarbeidersamtale til en leder høyere opp da vi kun har midlertidig leder. Anonymkode: 2574b...ffc
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ei jeg jobber med er tydeligvis ute etter meg. Går til andre ansatte og sier at jeg gjør og sier så mye rart. Jeg sier minst mulig og er en av de med minst avvik. Sier ikke noe til meg annet enn feks at jeg ser helt vill ut i blikket, eller ser streng ut, sies alltid på en lattermild måte. Hvordan reagere på dette? Anonymkode: 2574b...ffc Hun er usikkert på seg selv, bare å ta igjen med sånne.. men pass på de tåler overraskelsen lite! Anonymkode: 17a9f...4c8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #10 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hun er usikkert på seg selv, bare å ta igjen med sånne.. men pass på de tåler overraskelsen lite! Anonymkode: 17a9f...4c8 Ja, fler som sier hun ikke ser seg selv. Anonymkode: 2574b...ffc
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #11 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ei jeg jobber med er tydeligvis ute etter meg. Går til andre ansatte og sier at jeg gjør og sier så mye rart. Jeg sier minst mulig og er en av de med minst avvik. Sier ikke noe til meg annet enn feks at jeg ser helt vill ut i blikket, eller ser streng ut, sies alltid på en lattermild måte. Hvordan reagere på dette? Anonymkode: 2574b...ffc Hadde tatt det opp med vedkommende. Sagt rett ut at nå har både Geir og Siri sagt til meg at jeg både sier og gjør mye rart. Hadde sagt til vedkommende at du setter pris på fremover at hun ikke kommentere hvordan du ser ut. Anonymkode: e2ae4...4c1 1
Mariell1995 Skrevet 18. november 2021 #12 Skrevet 18. november 2021 Det er mobbing, ja! Ikke ta deg nær av det, selv om det jo sikkert går innpå deg... Konfronter vedkommende, og stå i det. Jeg skjønner godt at det ikke er lett, men det er helt nødvendig. Masse lykke til ❤️ 1
totti_1 Skrevet 18. november 2021 #13 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Trives i utgangspunktet, men er mye dritt mellom oss ansatte nå. Vi må selv be om medarbeidersamtale til en leder høyere opp da vi kun har midlertidig leder. Anonymkode: 2574b...ffc Så leit. Kan absolutt være mobbing dette, men er nok best å prøve selv før du går til ledelse. Vær tålmodig og gjør det når du er klar, evt ignorer dusten inntil videre eller søk hjelp hos kollega
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #14 Skrevet 18. november 2021 Ville bare sende deg en god klem, har opplevd det der selv. De som oppfører seg sånn, har det ikke godt med seg selv. Anonymkode: 738b2...ed1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #15 Skrevet 18. november 2021 Du går rett til henne og sier "hva er det egentlig jeg har gjort deg? hvorfor lyver du om meg til andre bak min rygg? Dette må du slutte med, hvis ikke blir det et problem. Det du gjør er ikke greit." Anonymkode: 96cf5...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå