Carrot Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Nei jeg syns ikke det, men det er noe med merket, å ha de stående fremme for mange kanskje? Jeg digger Pascal sine - de er heller ikke rimelig bare så det er sagt..
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Carrot skrev (1 minutt siden): Nei jeg syns ikke det, men det er noe med merket, å ha de stående fremme for mange kanskje? Jeg digger Pascal sine - de er heller ikke rimelig bare så det er sagt.. googlet nå 😁 finner bare Pascal konditori 😁 Anonymkode: c3ac3...538
Carrot Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): googlet nå 😁 finner bare Pascal konditori 😁 Anonymkode: c3ac3...538 jepp, det er dem.. julekalenderen er svindyr men fantastisk for eksempel.. Julekalender - Pascal
Sokkar Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 Carrot skrev (1 minutt siden): jepp, det er dem.. julekalenderen er svindyr men fantastisk for eksempel.. Julekalender - Pascal Ts snakker om hudpleie 😜 4
Carrot Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 Sokkar skrev (7 minutter siden): Ts snakker om hudpleie 😜 Hahahaha, jeg leste praliner 😄 som i sjokolade.. djeez - her må tydeligvis mer kaffi til.. Men ja, da er jeg med.. Og ja det er verdt pengene 😄 sjekk ut Zo Medical også - fantastiske hudpleieprodukter.. 3
Sokkar Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 Carrot skrev (9 minutter siden): Hahahaha, jeg leste praliner 😄 som i sjokolade.. djeez - her må tydeligvis mer kaffi til.. Men ja, da er jeg med.. Og ja det er verdt pengene 😄 sjekk ut Zo Medical også - fantastiske hudpleieprodukter.. 😆☕
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 Tråden er ødelagt... Anonymkode: c3ac3...538 1
Peanut Skrevet 18. november 2021 #10 Skrevet 18. november 2021 Jeg har brukt noen produkter fra nevnte merker og personlig vil jeg ikke si de er verdt prisen. Jeg leste på denne siden om noen av produktene: https://www.beautypedia.com/brand/la-prairie/ https://www.beautypedia.com/brand/la-mer/ (Jeg brukte en håndkrem fra La Prairie. En håndkrem bør kunne tåle å smøres på hud som har vært i solen, ikke gi blemmer. En del av produktene til de begge inneholder ingredienser som kan gi problemer om man er allergisk (sesam mfl)). 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #11 Skrevet 18. november 2021 Nr 2 på ingredienslisten til La Mer produktene er mineralolje, og deretter petrolatum, så nei.. Joda det er sjøalger og andre ting som er bra for huden, men mye får jo ikke trukket inn pga mineraloljen sånn at det bare blir liggende utenpå. Helt drøyt å ta over 1000 kr for en krem med så høyt innhold av mineralolje og petrolatum. Da skulle de ha kostet på seg ordentlige stoffer altså. Anonymkode: a686b...69a 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #12 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nr 2 på ingredienslisten til La Mer produktene er mineralolje, og deretter petrolatum, så nei.. Joda det er sjøalger og andre ting som er bra for huden, men mye får jo ikke trukket inn pga mineraloljen sånn at det bare blir liggende utenpå. Helt drøyt å ta over 1000 kr for en krem med så høyt innhold av mineralolje og petrolatum. Da skulle de ha kostet på seg ordentlige stoffer altså. Anonymkode: a686b...69a Men hvis det fortsatt er SÅ dyrt, betyr det at folk aksepterer det og kjøper til denne prisen. Er det pga.navnet? Anonymkode: c3ac3...538
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #13 Skrevet 19. november 2021 Godt dere nevnte at det var petrolatum (vaselin) i. Jeg er allergisk mot det. Så da prøver jeg IKKE disse i alle fall. 🤪 Anonymkode: 3fae9...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #14 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvis det fortsatt er SÅ dyrt, betyr det at folk aksepterer det og kjøper til denne prisen. Er det pga.navnet? Anonymkode: c3ac3...538 Folk flest er jo en del a saueflokken så de tar derfor gitt at den er bra siden den koster mye. Anonymkode: 07aec...b15
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #15 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (På 19.11.2021 den 8.12): Men hvis det fortsatt er SÅ dyrt, betyr det at folk aksepterer det og kjøper til denne prisen. Er det pga.navnet? Anonymkode: c3ac3...538 Det er navnet ja, det har status som «eksklusivt» og «luksuriøst». Anonymkode: a686b...69a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #16 Skrevet 21. november 2021 Jeg har både La Mer og La Prairie sin flytende foundation, og de havner ikke en gang i topp 10 foundations som er verdt å kjøpe, i min bok. Man blir lurt av merket og prisen tror jeg. Heldigvis ble jeg lurt i utlandet, så det kostet ikke så mye som her. Har ikke testet ut noe annet derfra, og er egentlig ikke interessert. Anonymkode: 7244f...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå