Gjest Anonym.x Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Hei. Dette er litt flaut, men jeg kunne trengt litt hjelp. Jeg kjøpte bh i størrelse 110B, den satt greit rundt bortsett fra at bh'en buler ut mellom brystene, og selve cupen ble litt trang på noen av bh'ene og på noen lå puppene bra. Hva kan være galt? Jeg spør her da her jeg bor har vi ikke hjelpe plasser for slik og heller har de ikke de større størrelsene. Håper på svar fra noen som vet.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 110 er veldig stort, jeg ville ha gått ned i omkrets og opp i cup. De fleste kvinner går med feil størrelse, og da for stor omkrets og for liten cup 😊 F.eks har jeg noen kilo ekstra og litt større pupper. Jeg bruker 70 J. Anonymkode: c53cd...845
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Google bra size calculator Anonymkode: 66414...2f8
Gjest Anonym.x Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (På 17.11.2021 den 19.55): 110 er veldig stort, jeg ville ha gått ned i omkrets og opp i cup. De fleste kvinner går med feil størrelse, og da for stor omkrets og for liten cup 😊 F.eks har jeg noen kilo ekstra og litt større pupper. Jeg bruker 70 J. Anonymkode: c53cd...845 Jeg er ganske stor. Jeg hadde bh for noen år siden i størrelse 90 B eller C (husker ikke helt akkurat nå), men den ble så trang at jeg ikke fikk puste. Brukte en kalkulator og fikk 110B har brukt det de siste årene, men hadde et ønske nå om å finne den rette størrelsen for å slippe buling av bh mellom brystene og spiler som kommer ut. Bestilte nye for en stund siden i størrelse 110C, men ble så trang at jeg ikke fikk puste. Prøvde en kalkulator igjen og fikk 105H, men vet ikke om jeg tør å bestille i den størrelsen. Er lei av å sende tilbake hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Høres ut som cupen er for liten. Prøv 100D Anonymkode: 48e8d...b10
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 Skjer dette med alle typer modeller, eller kun én BH-modell? Har du bryster som sitter tett sammen? Anonymkode: 9eddf...576
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 Jeg merker stor forskjell på merker. Jeg er veldig mye mindre da, men på mange merker er det 75A som passer, noen merker må jeg ha 70B. Noen merker er det 70A som sitter best. Noen merker er aaalt for stram i 75, og noen merker så har jeg plass til en halv pupp ekstra i A-cup. Noen merker er cup'ene plassert alt for tett, så spilene skjærer inn i utsiden av puppen. F.eks: De fleste ganske rimelige bh'er fra H&M og Cubus sitter perfekt i 75A eller 70B. Men kjøpte en ny i 75A fra zalando, den strammet sånn i omkrets at jeg ikke kunne bruke den. Målte dem, og så at den fra Zalando i 75A var 2cm kortere i omkrets enn 70A fra H&M. Anonymkode: 61a93...22c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 Send en mail til underverker.no. De hjalp meg Anonymkode: 93d15...0b0
Gjest laPistola Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 Det er jo helt enormt forskjell du får på kalkulatorene da.. fra b til h . Høres ut som omkretsen er for stor og cupen for liten. Er det lov og spørre hva målene dine er? ( omkrets rundt der BH-en sitter og målet rundt der brystene er størst med bh på)
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 Etter min erfaring er det nesten ikke noe poeng i å se på str, da samme str er vidt forskjellig imellom forskjellige merker og modeller. Så gå etter hva som faktisk fungerer på kroppen din i hvert enkelt tilfelle. Anonymkode: 89eaf...ca8
Gjest Anonym.x Skrevet 22. november 2021 #11 Skrevet 22. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.11.2021 den 23.34): Skjer dette med alle typer modeller, eller kun én BH-modell? Har du bryster som sitter tett sammen? Anonymkode: 9eddf...576 Med de bh'ene jeg har nå er noen litt trang, cup'en er verst og passer ikke. En bh sklir oppover på ryggen. Har ikke bryst som sitter tett sammen, de sitter ett stykke fra hverandre og jeg har heng pupper. Endret 22. november 2021 av Anonym.x
Gjest Anonym.x Skrevet 22. november 2021 #12 Skrevet 22. november 2021 laPistola skrev (På 20.11.2021 den 13.07): Det er jo helt enormt forskjell du får på kalkulatorene da.. fra b til h . Høres ut som omkretsen er for stor og cupen for liten. Er det lov og spørre hva målene dine er? ( omkrets rundt der BH-en sitter og målet rundt der brystene er størst med bh på) Målene mine er 116 cm rundt og 131 cm rundt brystene.
Gjest laPistola Skrevet 22. november 2021 #13 Skrevet 22. november 2021 Anonym.x skrev (8 timer siden): Med de bh'ene jeg har nå er noen litt trang, cup'en er verst og passer ikke. En bh sklir oppover på ryggen. Har ikke bryst som sitter tett sammen, de sitter ett stykke fra hverandre og jeg har heng pupper. Hvis den sklir opp på ryggen er den for stor ( evt gir for lite støtte) . Du er ihvertfall ikke en b cup, i følge målene er du mellom d og e. Du kan prøve feks 105 e ( selvom målbåndet sier du er 116, er BH-en elastisk, det er ikke målbåndet) evt kan du ha en bh forlenger om det føles trangt når den er ny. Det beste er jo og gå i undertøysforretning og få hjelp, men du bor langt unna noen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå