Gjest Acer Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 (endret) Når ein går med denne vidunderlige tekniske innrettning en tid får ein markant økning i forstørrelse av penis både i lengde, og ikkje minst tykkelse vil øke betrakteleg, Føles dessuten som ein går med en kraftig erigrert penis, når den er påmontert, og "blir ekstremt kåt".av å gå med denne innrettning igjennomsnittleg 2--3 timer hver dag. Eit nyttig julegavtips til mange kvinner som ønsker å overaske sin bedre halvdel med en fin gave til som også "hun" kan få mye glede av. Endret 17. november 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Det funker like lite som pulver te til damer for at de skal se yngre ut. Bortkastet penger, putt de heller i penisforstørring via kirurgi om det er å forstørre penisen som er målet Anonymkode: e77fa...ec0
Gjest Elder Millennial Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 (endret) Å nei å nei🙈🙈🙈 Jeg kan få en penis til å vokse seg større bare med å dra litt forsiktig i den 😬😅 mye billigere og mannen blir garantert mer glad for det enn den torturboksen ovenfor 😅😅 Endret 17. november 2021 av Elder Millennial Skriveleif
Gjest Acer Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Ominous skrev (23 timer siden): Å nei å nei🙈🙈🙈 Jeg kan få en penis til å vokse seg større bare med å dra litt forsiktig i den 😬😅 mye billigere og mannen blir garantert mer glad for det enn den torturboksen ovenfor 😅😅 Din mann blir garantert ikkje bli skuffet over denne julegaven . 🤓
Gjest Elder Millennial Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 Skybe skrev (40 minutter siden): Din mann blir garantert ikkje bli skuffet over denne julegaven . 🤓 Spørsmålet er bare hvordan jeg skal pakke den inn🤔🙄 har du noen forslag til kreative løsninger?🤩
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 Skybe skrev (56 minutter siden): Din mann blir garantert ikkje bli skuffet over denne julegaven . 🤓 Mannen ho sin har allerede en stor pikk Anonymkode: c3443...80f
SlemUlv Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 Skybe skrev (57 minutter siden): Din mann blir garantert ikkje bli skuffet over denne julegaven . 🤓 Det hadde min blitt.. Han misliker gaver som kommer til å bli liggende ubrukt. Tror heller jeg kjøper noe han faktisk ønsker seg jeg 😃 1
Gjest Acer Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 SlemUlv skrev (1 time siden): Det hadde min blitt.. Han misliker gaver som kommer til å bli liggende ubrukt. Tror heller jeg kjøper noe han faktisk ønsker seg jeg 😃 Nei, "den" kommer ikkje til å bli liggende. ! 🙂 Den kommer til å "stå" ved jevnleg bruk,og bli til stor glede for dere begge 😌
SlemUlv Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 Skybe skrev (5 minutter siden): Nei, "den" kommer ikkje til å bli liggende. ! 🙂 Den kommer til å "stå" ved jevnleg bruk,og bli til stor glede for dere begge 😌 Nope, den hadde blitt liggende å støve ned i et skap.
Gjest Acer Skrevet 18. november 2021 #10 Skrevet 18. november 2021 Ominous skrev (1 time siden): Spørsmålet er bare hvordan jeg skal pakke den inn🤔🙄 har du noen forslag til kreative løsninger?🤩 Sjå på den vakre esken !😄 Du pakker den selvsagt inn i pent julepapir, og skriv følgende på lappen. Til min elskede - Hilsen fra Julenissen.🎅
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #11 Skrevet 18. november 2021 Skybe skrev (12 minutter siden): Nei, "den" kommer ikkje til å bli liggende. ! 🙂 Den kommer til å "stå" ved jevnleg bruk,og bli til stor glede for dere begge 😌 Eh nei. Anonymkode: fbfe1...790
Gjest Elder Millennial Skrevet 18. november 2021 #12 Skrevet 18. november 2021 Skybe skrev (21 minutter siden): Sjå på den vakre esken !😄 Du pakker den selvsagt inn i pent julepapir, og skriv følgende på lappen. Til min elskede - Hilsen fra Julenissen.🎅 Esken? Jeg mente da selvsagt hånden min jeg😄😄😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå