Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg fikk brev om rekomandert sending denne uken, det viste seg å være fra StrawberryNet. Er det flere som har fått det? Jeg har bestilt fra dem mange ganger, men aldri fått de som rekomandert. Hm...
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 jeg har alltid fått det som rekomandert. for man må skrive under og legitimere seg på posthuset. så det hørtes veldig rart ut faktisk.
vilde Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 Ja jeg har også alltid fått det, har bestillt over 20 ganger.
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 Alltid fått rekomandert sending fra dem jeg også.
Rio Skrevet 8. oktober 2005 #5 Skrevet 8. oktober 2005 Jepp, har alltid kommet som rekommandert. Litt unødvendig syns nå jeg. Hvilke hentelapper har du fått tidligere da Miss_alexandria?
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #6 Skrevet 8. oktober 2005 Jepp, har alltid kommet som rekommandert. Litt unødvendig syns nå jeg. Hvilke hentelapper har du fått tidligere da Miss_alexandria? ← Jeg har bare fått et vanlig brev fra posten om at jeg har fått en pakke og må hente den innen 14 dager. Hm, rart at jeg ikke har fått det rekomandert fra dem før, så mange ganger som jeg har shoppet hos dem. Hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå