Gjest Revenka Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Det lurer jeg på. Hva er populært nå?
Gjest Revenka Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Sa jeg at jeg er desperat? Vel det er jeg!! Må vite kjapt. Hvilke sanger hører de på. Anyone??
Frida Frosk Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 Kusina mi på 14 hører feks på Turboneger, JR Ewing, Foo Fighters, El Caco for å nevne noen. Også er det sikkert mange 14-åringer som hører på det som ligger på vg-lista. Noen hører kanskje på klassisk? Metal? Jazz? Country? Pop? Elekronika? Jeg vil tro at det er like individuelt som blandt resten av befolkningen...
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 De fleste jenter i den alderen liker vel (for de har blitt påvirket av andres smak) listepop og sånn kanskje? Er egentlig veldig dårlig på sånt selv, men tror jeg ville kjøpt noe listegreier, og så kunne hun heller byttet den. Ene søsteren min er tretten, hun hører på hip-hop blant annet (bittelittegranne påvirket av søsteren sin der ja), men hun liker også Christina Aguilera, div smørsanger-aktig musikk osv
Nella Skrevet 8. oktober 2005 #5 Skrevet 8. oktober 2005 Listepop Jobbet med en gjeng 10-12 åringer og de var rimlig opdatert på den fronten ja
Gjest Revenka Skrevet 8. oktober 2005 #6 Skrevet 8. oktober 2005 Oki. Skal ikke kjøpe noe men lage et drillprogram. Egentlig vil jeg bruke kun instrumentelt, f.eks fra musicals og slikt, men det er nok ikke like populært som pop. Greit om jeg finner en sang som faller i smak for de fleste.
Gjest Bellatrix Skrevet 8. oktober 2005 #7 Skrevet 8. oktober 2005 Stebarna mine er 10, 12 og 14 år. Hos dem går det mye i listepop.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #8 Skrevet 8. oktober 2005 Går jo an å ta en lett blanding. Noe listepop, noe metal, noe hip hop, noe r & b, og sånn. Alle liker jo det forskjellige.
Månekvinnen Skrevet 9. oktober 2005 #9 Skrevet 9. oktober 2005 ...mens en 13 åring jeg kjenner hører bare på rock og metal....spørs hvilken "fase" de er i, hehe. Ikke lett!
Catzy Skrevet 10. oktober 2005 #10 Skrevet 10. oktober 2005 Gwen Stefani? Tror at Hollaback girl kunne gjort seg som drillprogramsang. Hva med Idol-Jorun? Evt. noen av de andre Idolene? Det ser ut til å være midt i blinken for 10-14 år gamle jenter. Catzy
Gjest Revenka Skrevet 10. oktober 2005 #11 Skrevet 10. oktober 2005 For dette programmet har jeg bestemt meg for I've had the time of my life fra dirty dancing.. skal lage to nye programmer før jul så det er godt å ha noen tips man kan høre igjennom.
Elodi Skrevet 12. oktober 2005 #12 Skrevet 12. oktober 2005 Min 12 år gamle datter hører listepop og er svært så oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå