AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Jeg skal på julebord. Sminke dere før eller etter jobb for å dra på julebord? Anonymkode: 65178...88f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Lett sminke på jobb som fjernes før jeg sminker meg til julebordet. Ellers hadde jeg sminket meg kun etter jobb Anonymkode: b086d...a9a 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Skal du dra fra jobb rett på julebord? Jeg skal på jobb samme dag jeg skal på julebord, sminker meg før jeg skal på jobb som vanllig. Fjerner det når jeg kommer hjem og sminker meg på nytt før festen. Anonymkode: 4b6b9...2f7 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Samme som de over. Sminker meg før jobb, drar hjem og fjerner sminken og så sminker meg på nytt. Anonymkode: e378a...6d0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal du dra fra jobb rett på julebord? Jeg skal på jobb samme dag jeg skal på julebord, sminker meg før jeg skal på jobb som vanllig. Fjerner det når jeg kommer hjem og sminker meg på nytt før festen. Anonymkode: 4b6b9...2f7 Jeg får 1-2 timer før julebordet. Men toalettene er ofte opptatt i de timene fordi folk kler på seg fin klærne og sminker seg der inne. Jeg gidder ikke å dra hjem for å gjøre meg klar, for det tar tid å komme meg hjem og dra til julebord. . Anonymkode: 65178...88f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg får 1-2 timer før julebordet. Men toalettene er ofte opptatt i de timene fordi folk kler på seg fin klærne og sminker seg der inne. Jeg gidder ikke å dra hjem for å gjøre meg klar, for det tar tid å komme meg hjem og dra til julebord. . Anonymkode: 65178...88f Du kan vel ta med deg et speil? Anonymkode: b236d...8ee 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 TS her! Jeg tror at jeg skal komme på jobb litt tidlig, for så kunne dra hjem tidlig. Da får jeg tid til å sminke meg hjemme Anonymkode: 65178...88f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg får 1-2 timer før julebordet. Men toalettene er ofte opptatt i de timene fordi folk kler på seg fin klærne og sminker seg der inne. Jeg gidder ikke å dra hjem for å gjøre meg klar, for det tar tid å komme meg hjem og dra til julebord. . Anonymkode: 65178...88f Ja, ta med speil og bruk våtservietter for å fjerne gammel sminke. Min sminke blir litt skjoldete om den skal vare hele dagen, ikke sikkert den blir det på deg. Jeg jukser noen ganger og legger litt ny foundation over gammel med beautyblender i t-sonen samt fjerner concealer og legger ny. Frisker opp mer mer bronzer, rouge, mascara etc. . Da er mye gjort. Anonymkode: 4b6b9...2f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå