Gå til innhold

Dating og et alvorlig sykt barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i 4 år nå, er i midten av 30 årene. Begynner nå å ønske en mann i livet mitt. Jeg har barna mine 100%. Det ene barnet mitt er alvorlig syk og jeg vet ikke hvor lenge jeg har h*n da diagnosen er dødelig. 😥💔 H*n trenger mye omfattende hjelp og tilrettelegging. Og jeg må være tilgjengelig for barnet 24/7. Vurderer å ansette en fast barnevakt som barna kan bli trygge på.

Er jeg egoistisk som nå ønsker å date litt igjen? Er det feil å "belaste" en ny mann med dette her? Syns dette her er vanskelig. Ikke kom med krasse svar, vær så snill... Jeg sørger hver dag over barnet mitt, vet ikke hva godt jeg kan gjøre for h*n og søskenene.  Skulle så ønske jeg hadde en annen voksen person å snakke med, som kunne holdt rundt meg og en skulder å gråte på. Jeg er bare hjemme da jeg ikke er på jobb, aldri sosial.... 

Anonymkode: 14426...a4e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, masse kjærlighet til deg ❤️ fæl livssituasjon. Ikke egoistisk å ønske å date, alle trenger en støtte gjennom noe sånt, noen å få kjærlighet fra, noen å få være svak med når du må holde deg sterk hele tiden ellers ovenfor barnet, og ikke minst trenger du en positiv avkobling fra sykdom og elendighet. 

Syns ikke du skal tenke at du belaster en mann. En mann som er glad i deg vil med glede være den positive støtten og avbrekket i livet ditt. ❤️

Anonymkode: 93414...832

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har vært singel i 4 år nå, er i midten av 30 årene. Begynner nå å ønske en mann i livet mitt. Jeg har barna mine 100%. Det ene barnet mitt er alvorlig syk og jeg vet ikke hvor lenge jeg har h*n da diagnosen er dødelig. 😥💔 H*n trenger mye omfattende hjelp og tilrettelegging. Og jeg må være tilgjengelig for barnet 24/7. Vurderer å ansette en fast barnevakt som barna kan bli trygge på.

Er jeg egoistisk som nå ønsker å date litt igjen? Er det feil å "belaste" en ny mann med dette her? Syns dette her er vanskelig. Ikke kom med krasse svar, vær så snill... Jeg sørger hver dag over barnet mitt, vet ikke hva godt jeg kan gjøre for h*n og søskenene.  Skulle så ønske jeg hadde en annen voksen person å snakke med, som kunne holdt rundt meg og en skulder å gråte på. Jeg er bare hjemme da jeg ikke er på jobb, aldri sosial.... 

Så trist :(

Du er 0% egoistisk og det er overhodet ikke feil overfor en ny mann. Det er jo bare å være åpen om situasjonen din.

Tror alle har forståelse for at det hadde vært fint med en partner i en sånn situasjon. Go for it og masse lykke til :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Slenger på en ❤️ som medfølelse til deg. Det der må være fryktelig tungt å gå gjennom, og ikke bedre av å være alene som voksenperson.

Nei, "egoistisk" er det jo ikke – så lenge daten din på et relativt tidlig tidspunkt blir informert om situasjonen. Men du bør jo kanskje være forberedt på å oppleve litt "egoisme" i motsatt retning, i form av at dette kan bli mye for en mann å involvere seg i.

Uansett, deg ønsker vi så absolutt lykke til! 🙂

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk, fine dere. ❤ Godt å få litt meninger om dette fra andre. 😀

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...