AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Hei. Har vært sammen med en mann i noen måneder men nå begynner jeg å miste gnisten. Jeg føler det er noe ved han som jeg ikke klarer å sette fingeren på og det gjør meg usikker. Har en sterk følelse av at han er "falsk" eller at han generelt er en løgnaktig type som utgir seg for å være god, omsorgsfull og rettferdig. Har ikke tatt han i noen løgner hittil, men det er noe ved fremtoningen hans og hint langs veien som gjør at jeg sterkt mistenker det. Vet ikke hvordan jeg skal klare å snu tankegangen min og fortsette dette forholdet når jeg føler det som jeg gjør.. Noen her som har hatt det likt hvor det har vist seg å stemme eller at følelsen var helt feil? Anonymkode: 5e0ef...164
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Pleier du å ha en slik magefølelse i alle forhold du er i? Generelt er jeg tilhenger av å lytte til magefølelsen! En god test for å luke ut folk som vil utnytte deg er å si nei. Slike folk liker folk som ikke kan si nei. Da går de gjerne fort videre til et annet offer hvis de er ute etter penger/sex/hushjelp Anonymkode: 8fa0a...27f 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 du har ikke tatt i han i noen løgner og ikke tatt han på noe annet antar jeg, men likevel så mister du gnisten fordi du mener han er både løgner og falsk, det kalles fordommer. det er noe ved utseende hans som du assosiere med en drittsekk type. så hvorfor i all verden ble du sammen med han? har du kjent han lenger enn de månedene dere ble sammen på? ville du gi fordommene dine en sjanse? fordommene du har latt gro hele ditt liv fjernes ikke av de månedene.. du skulle aldri blitt sammen med han rett og slett Anonymkode: 1da96...177
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): du har ikke tatt i han i noen løgner og ikke tatt han på noe annet antar jeg, men likevel så mister du gnisten fordi du mener han er både løgner og falsk, det kalles fordommer. det er noe ved utseende hans som du assosiere med en drittsekk type. så hvorfor i all verden ble du sammen med han? har du kjent han lenger enn de månedene dere ble sammen på? ville du gi fordommene dine en sjanse? fordommene du har latt gro hele ditt liv fjernes ikke av de månedene.. du skulle aldri blitt sammen med han rett og slett Anonymkode: 1da96...177 Det er ingenting ved utseendet hans som gjør at jeg føler det slik, det er personligheten. Anonymkode: 5e0ef...164
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 Kanskje dere er en dårlig match? Har dårlig kjemi? Anonymkode: 8fa0a...27f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #6 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kanskje dere er en dårlig match? Har dårlig kjemi? Anonymkode: 8fa0a...27f Vi har god kjemi. Trives i hverandres selskap. Dette er noe som plager meg alene Anonymkode: 5e0ef...164
Rosatoast Skrevet 17. november 2021 #7 Skrevet 17. november 2021 Jeg lytter alltid til magefølelsen min, og den ene gangen jeg ikke gjorde det - satt jeg fast med en mann som ikke var noe grei!! Lytt til det du kjenner på, og handle deretter. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #8 Skrevet 17. november 2021 Noen mnd er ikke nødvendigvis lenge nok til at noen viser sitt sanne jeg, du har to valg slik jeg ser det, gi det tid og vent på "bekreftelsen" eller si "takk for meg, jeg går av bussen her" - noe annet er liksom bortkastet.. Anonymkode: fafff...75e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #9 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ingenting ved utseendet hans som gjør at jeg føler det slik, det er personligheten. Anonymkode: 5e0ef...164 personligheten lyver uten at han lyver? jeg tror ikke du kommer til ha det bra den fyren der, jeg anbefaler du finner en annen Anonymkode: 1da96...177
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #10 Skrevet 17. november 2021 Aiai.. her er det nok ikke mannen som er problemet, men heller du som har noen utfordringer med det å akseptere ting som de er. Det er helt normalt å miste lysten på noen. Alltid morsommere med noen nye, men virker som du forsøker å rasjonalisere det med at det er han det er noe feil med. Slik at det ikke er din feil om du dumper han. Klassisk kvinnestrategi! Anonymkode: 05d62...269
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #11 Skrevet 17. november 2021 Følg magefølelsen din før det går for langt. Anonymkode: 8a2e0...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #12 Skrevet 17. november 2021 Det er jo ofte sånn at man i begynnelsen av et forhold ønsker å vise seg fra sin beste side. Man anstrenger seg, oppfører seg bedre enn det som faller naturlig og dropper noen av uvanene. Kanskje det er det du merker, at han gjør ting som egentlig ikke er naturlig for han. Anonymkode: 5ce01...3f7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #13 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aiai.. her er det nok ikke mannen som er problemet, men heller du som har noen utfordringer med det å akseptere ting som de er. Det er helt normalt å miste lysten på noen. Alltid morsommere med noen nye, men virker som du forsøker å rasjonalisere det med at det er han det er noe feil med. Slik at det ikke er din feil om du dumper han. Klassisk kvinnestrategi! Anonymkode: 05d62...269 Normalt å miste lysten på kjæresten etter "noen måneder"? Ok. Anonymkode: 5ce01...3f7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #14 Skrevet 17. november 2021 44 minutter siden, AnonymBruker said: Normalt å miste lysten på kjæresten etter "noen måneder"? Ok. Anonymkode: 5ce01...3f7 Fullt mulig det om man gikk i fella å bli for eksklusiv med noen for fort. Og de ikke er pen/interessant/morsom nok. Det er fort gjort å ligge nedover i skalaen, og litt for bundet til en dame som er under ditt nivå for å så innse det etter en stund når euforien legger seg og man vet man kan få bedre. Og får du kommer med mannesvinoppgulpet så har dette rot i evidensbasert forskning. Anonymkode: 05d62...269
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå