Liza-Oslo Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Hei Jeg har vært med mange menn, vi kommer alltid til date og har sex men så hører jeg ikke mer. Hvorfor gjør de det? Noen ganger går det fort andre ganger blir det sex etter mange måneder. Så hvorfor? Det er kun en mann som fortalte hvorfor, ham sa jeg var kjedelig. Hva skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Hvor er det du finner disse mennene? Hvis de synes du er kjedelig, så må du fokusere på å finne menn som har like interesser som deg, istedenfor å fokusere på å finne menn som vil ha sex. Anonymkode: de82a...b4e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Fortsettelse. De som du er med i flere måneder før dere har sex. Hva gjør du i mellomtiden for å holde oppe interessen? Hvis de bare er ute etter sex burde de jo ha stukket for lengst? Er dere eksklusive i mellomtiden? Treffes dere? Dater dere? Hva gjør dere? Hvem spanderer? Anonymkode: de82a...b4e
Gjest honningblomst Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Det kan være et mønster gjennom valg du ubevisst tar. Jeg hadde det på samme måte. Jeg gikk alltid for de mennene som ikke klarte å være emosjonelt tilstede og det endte ofte med at jeg ble ghosta. De klarte rett og slett ikke å binde seg. Hva var grunnlaget for at han synes du var kjedelig, sa han det? Jeg tror helt ærlig at du har vært uheldig og møtt feil menn. Jeg har blitt kalt kjedelig jeg også, men også spennende av andre menn. Folk er forskjellige, og selv om en mann sier du er kjedelig er det ikke sikkert andre synes det Så ikke la dette knekke deg.
Liza-Oslo Skrevet 17. november 2021 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvor er det du finner disse mennene? Hvis de synes du er kjedelig, så må du fokusere på å finne menn som har like interesser som deg, istedenfor å fokusere på å finne menn som vil ha sex. Anonymkode: de82a...b4e På nett! Det er viktig for meg at han har god jobb og viktig utdanning, for god framtid!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #6 Skrevet 17. november 2021 Liza-Oslo skrev (4 minutter siden): På nett! Det er viktig for meg at han har god jobb og viktig utdanning, for god framtid! Men hvis de synes du er kjedelig, så må du finne noen som har like interesser som deg. Anonymkode: de82a...b4e
Liza-Oslo Skrevet 17. november 2021 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvis de synes du er kjedelig, så må du finne noen som har like interesser som deg. Anonymkode: de82a...b Viktigst er at han har bra jobb, men jeg føler at disse menn vil ha en kvinne å snakke med. Jeg er ikke så smart som de er vant med og snakken stopper fort. Interesser pleier å være det samme.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #8 Skrevet 17. november 2021 Liza-Oslo skrev (3 minutter siden): Viktigst er at han har bra jobb, men jeg føler at disse menn vil ha en kvinne å snakke med. Jeg er ikke så smart som de er vant med og snakken stopper fort. Interesser pleier å være det samme. Da må du prøve å bli mer interessant, eller så får du senke kravene litt. Sånn er livet. Høyt utdannede menn kan nok velge og vrake i spennende kvinner. Anonymkode: de82a...b4e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #9 Skrevet 17. november 2021 Hvis du tar lite initiativ til å møtes eller finne på andre ting enn sex og bare forventer at de skal ta all initiativ så blir det fort kjedelig for dem. Menn trenger også bekreftelser og intellektuell stimulering slik som kvinner gjør for å trives i en relasjon. Men mange menn har dårlig kvinnesyn og ser bare kvinner som noen å ha sex med, så det kan jo hende det er det som gjelder for dem. Vanskelig å si uten å kjenne de og situasjonen bedre. Anonymkode: 71c72...c73
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #10 Skrevet 17. november 2021 hvorfor har du sex med dem? fordi du vil det selv eller for å lokke dem til å være sammen med deg i lengre periode? Anonymkode: 01a3b...b50
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #11 Skrevet 17. november 2021 Du har jo fått svar på at du er for kjedelig. Så hvis du vil de skal bli, så må du jo bli mindre kjedelig. Anonymkode: de82a...b4e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #12 Skrevet 17. november 2021 Fordi du går i den klassiske fella å ligger med menn som er på noen nivå over deg. De ligger nedover for sex, og er ikke intr i noe mere med deg. Det gir deg det falske inntrykket av at du kan bli sammen med noen av disse, men det kan du ikke. Om du vil ha noe mere enn sex må du forholde deg til menn på ditt egen nivå. Det er jo det som er vanskelig for dere kvinner for når dere har fått smake på bedre saker så blir jo menn på deres eget nivå «ikke bra nok». Og dere ender opp alene. Det finnes ikke en mann i verden som blir sammen med noen under sitt nivå dersom han vet han kan få mere attraktive damer. Anonymkode: b5be3...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #13 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi du går i den klassiske fella å ligger med menn som er på noen nivå over deg. De ligger nedover for sex, og er ikke intr i noe mere med deg. Det gir deg det falske inntrykket av at du kan bli sammen med noen av disse, men det kan du ikke. Om du vil ha noe mere enn sex må du forholde deg til menn på ditt egen nivå. Det er jo det som er vanskelig for dere kvinner for når dere har fått smake på bedre saker så blir jo menn på deres eget nivå «ikke bra nok». Og dere ender opp alene. Det finnes ikke en mann i verden som blir sammen med noen under sitt nivå dersom han vet han kan få mere attraktive damer. Anonymkode: b5be3...4e8 "Under sitt nivå". LOL. Jeg kan like ganske mange menn "under mitt nivå", men da blir de alltid kjekkere pga sjarme og kjemi. Og utrolig forhold fungerer utrolig nok, i forhold til forhold med en mannlig modell man synes er dritpen. Anonymkode: 3ff61...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå