AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Jeg har jobbet i barnehage siden sommeren. Ville ta et friår før studier, tjene litt penger, oppleve litt samtidig mens jeg får erfaring fra arbeid og at jeg finner ut av hva jeg skal studere. En ting er sikkert og jeg skal ikke bli lærer i hverken barnehage eller skole... At folk orker det der skjønner jeg ikke.... Jeg og en annen assistent er mye alene, fordi pedagogen sier hun må gjøre noe på pcen. Noen ganger går hun tidligere fordi hun skal jobbe hjemme sier hun. Ellers har hun masse møter med de andre og noen ganger med foreldrene. Men det er jo nesten bare vi assistenter som jobber og er sammen med barna!!!! Jeg skal bite sammen tennene. Jeg har jo bare jobben frem til sommeren, så sånn sett var dette et lurt valg, for dette er slitsomt så jeg vet iallefall hva jeg ikke skal bli. Men hvorfor er pedagogen så mye borte? Veldig flink med foreldrene da. Men barna er det jo bare vi som er med nesten... Og f.eks hvis det regner ute eller er kald sender hun alltid oss ut først, så må hun bo do også videre. Bruker så lang tid at hun nesten ikke er ute... Tror ikke hun vil ut i dårlig vær Anonymkode: 87524...ebb
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Vår sivilisasjon er ille ute når neste generasjon er så uoppdragen og neglesjert at lærere og barnehagearbeidere blir syke at å være med dem. Anonymkode: ffa67...4c5 1
uglejenta Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 (endret) Det ligger nok mye mer planlegging og organisering bak enn du er klar over. Barnehagen skal ikke bare være for lek og morro, pedagogene har ansvar for å holde seg oppdatert på lovverk, møte med foreldre og sikre varierte og pedagogiske aktiviteter. Dette tar mye tid! Endret 17. november 2021 av uglejenta 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Det har pedagogen nedsatt tid til. 4 timer hver uke. Resten av tiden skal hun være med barna. Høres ut som en slapp pedagogisk leder. Jeg hadde sagt i fra til henne. Anonymkode: 76dc1...233 1
Gjest våroghøst Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 Jeg er pedagog og skiten av å være FOR mye tilstede, jeg har altfor mye jeg dropper gjøre, men gjør hjemme fordi jeg ikke vil være dårlig mot fagarbeidere og assistenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå