AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Jeg må antakelig i retten pga sint far. Har sett litt på advokater. Jeg bor i en liten bygd og ser at advokaten her la ut at hans klient hadde vunnet barnefordelingssak. Kjente jeg ble nesten kvalm. Er det virkelig lov å skrive slikt? Jeg hadde blitt rimelig irritert hvis jeg hadde vært en part i den saken! Blir i hvert fall ikke han.. Anonymkode: de3e2...7bf
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Kjente du igjen partene ut fra innlegget? Anonymkode: ed3d0...667
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Hadde han nevnt navn da? Anonymkode: 53dab...ed1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: Kjente du igjen partene ut fra innlegget? Anonymkode: ed3d0...667 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde han nevnt navn da? Anonymkode: 53dab...ed1 Nei, han nevnte ikke navn og jeg har ikke peiling på hvem det kan være. Men jeg synes det virker så pussig at sånne ting publiseres. Det er kanskje lovlig siden han gjør det, men jeg fikk skikkelig avsmak Anonymkode: de3e2...7bf
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 Dette er jo jobben til advokaten. Hvorfor blir du kvalm av at han publiserer anonymt at han har utført et godt stykke arbeid ift det han skulle? Anonymkode: 3993a...e24 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #6 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, han nevnte ikke navn og jeg har ikke peiling på hvem det kan være. Men jeg synes det virker så pussig at sånne ting publiseres. Det er kanskje lovlig siden han gjør det, men jeg fikk skikkelig avsmak Anonymkode: de3e2...7bf Da skjønner jeg ikke helt problemet. Du trenger jo uansett ikke å velge han som advokat, så null stress. Anonymkode: 53dab...ed1 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #7 Skrevet 17. november 2021 Rettelse: at han publiserer med anonymt innhold (altså at partene ikke er nevnt ved navn). Anonymkode: 3993a...e24 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #8 Skrevet 17. november 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er jo jobben til advokaten. Hvorfor blir du kvalm av at han publiserer anonymt at han har utført et godt stykke arbeid ift det han skulle? Anonymkode: 3993a...e24 Fordi det er ingen vinnere i barnefordelingssaker. Det er et helvete hvor barna helt sikkert kommer til å tape nesten uansett utfall. Anonymkode: de3e2...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #9 Skrevet 17. november 2021 Er det nordpå...? Reagerte også på en advokat i går som delte en status om barnefordelingssak. Veldig kort enkel status som jeg syns var litt uproff. Han delte saken på bygdas digitale oppslagstavle også. Kjente at han der skal jeg hvertfall ikke kontakte hvis jeg trenger advokat. 😶 Anonymkode: 4f0c2...96a
n_97 Skrevet 17. november 2021 #10 Skrevet 17. november 2021 Vært borti liknende. Enkelte advokater kan være litt i overkant når saken har blitt full seier til deres klient.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå