Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet hvilken episode som ble sendt sist torsdag? Altså hvilket nr. i rekken?

Skal laste ned de neste episodene fra nettet, og vil nødig bomme...

Hvor mange episoder er det totalt i 2. sesong?

Endret av La Traviata
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå på torsdag ble episode 4; Suffer the Children, sendt.

Skrevet

Fikk ikke sett den jeg, gidder noen å bare si noe om hva som skjedde???

Gjest Revenka
Skrevet

Høh... har sesong 2 av 4400 begynt? det har ikke jeg fått med meg. Merkelig. Det gikk jo reprise for ikke så lenge siden.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Hele sesong 2 har allerede vært vist i USA, og kan lastes ned bl.a. på thepiratebay.org. Sesong 2 består av 12 episoder. Det kjedelige er at sesong 3 ikke har premiere (i USA) før til sommeren -06...

Skrevet
Fikk ikke sett den jeg, gidder noen å bare si noe om hva som skjedde???

Lite å gjøre på en søndag ettermiddag, så derfor:

(Spoiler-varsel til dem som ikke har sett episode 4, sesong 2...)

En av 4400 blir anklaget for barnemishandling, og Tom og Diana rykker ut. Det viser seg at kvinnen, en formgivningslærer på barneskolen, har evnen til å vekke kunstneren i barn, og på kort tid gjøre dem til skulptører, malere, fiolinspillere osv.

Kyle opplever igjen en blackout.

Shawn treffer på noen hjemløse og prøver å hjelpe dem, det han kan. Jordan advarer ham mot å bruke evnen sin, men han ender med å hjelpe en som holder på å dø av overdose. Da blir resten av de hjemløse desperate, og kjemper til å få Shawn til hjelpe dem også. (Fikk litt Jesus assosiasjoner) Shawn ender med å flykte.

Richard blir gjenkjent av politiet på en bensinstasjon, og blir arrestert. Jordan dukker opp i fengselet, og ber dem slutte å flykte, og tilbyr seg å beskytte dem mot NTAC. Richard vil ikke uten videre stole på Jordans ord om at han har forvandlet seg, men er enig med Jordan om at hvis noen kan bedømme dette riktig, så er det Isabelle. Jordan får tilsutt møte Isabelle, og det går riktig så bra. (Mulig at Jordan ble kvitt sitt litt nevrologiske problem også)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...