Gå til innhold

Stolt over å ha stått imot vaksinepresset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg kommer aldri til vaksinere meg, jeg er 1/10 som ikke hopper når noen sier hopp. Til dere andre 9/10 - Krysser fingrene for at de totalt ukjente langtids bivirkningene ikke er farlige, kun tiden vil vise ❤️

Anonymkode: a3752...83d

Da får vi håpe på at du er en av dem som verken blir alvorlig syk dersom du blir smittet (vaksinen beskytter mot alvorlig sykdom), eller får langtidsbivirkninger av Covid-sykdom (det er påvist langt mer utbredelse av dette enn av alvorlige bivirkninger av vaksine).

Anonymkode: b3d5e...1ee

• Liker 44
Skrevet

Uff da håper jeg virkelig at du ikke blir smittet og ender i en respirator på sykehuset. Du er vel klar over hvor syke noen blir av sykdommen ?

Å ende i respirator på sykehuset pga corona frister ikke akkurat, derfor er jeg fullvaksinert. Det er også for å få friheten sakte men sikkert tilbake.

Da regner jeg med at du ikke har tenkt deg på noen reiser fremover heller. Da noen land kan hende krever coronapass. I Nederland får vel uvaskinerte nå kun besøke apotek og matbutikken. Det må da bli kjedelig i lengden å bli totalt avskåret fra et sosialt liv.

Anonymkode: a2704...150

• Liker 20
Skrevet
Callisto83 skrev (Akkurat nå):

Tror dessverre det er ganske mange frivillig uvaksinerte som tenker som TS. De har jo naturligvis "skjønt det", så er alle andre sauer eller "personer som hopper når noen sier hopp".

Du har ikke skjønt det TS. De meemsa på Facebook jeg kan tenke meg du deler ukritisk, er ikke laget av personer som bryr seg så mye som en millimeter om deg på ordentlig. Du får ikke informasjonen din fra personer som jobber med covid syke, eller forskere. Du får den stort sett fra nøttehuer.

Neste gang det skrikes om hvor urettferdig det er med et "oss og dem" samfunn, vit at du i aller høyeste grad er grunn til at det har blitt sånn.

For min del handler om hva jeg har opplevd tidligere forhold til medisinering med null til ingen virkning, med kjempe alvorlig bivirkninger som ikke ble tatt på alvor og oversett, som barn, og to ganger ung voksen i 20 årene.

Det er lenge siden jeg har skrevet om det på fb og her, men da har alltid vært haugvis av folk som skal fortelle meg at mine oppleveser ikke er riktig.

Anonymkode: 8a557...364

• Liker 7
Skrevet
Callisto83 skrev (3 minutter siden):

Tror dessverre det er ganske mange frivillig uvaksinerte som tenker som TS. De har jo naturligvis "skjønt det", så er alle andre sauer eller "personer som hopper når noen sier hopp".

Du har ikke skjønt det TS. De meemsa på Facebook jeg kan tenke meg du deler ukritisk, er ikke laget av personer som bryr seg så mye som en millimeter om deg på ordentlig. Du får ikke informasjonen din fra personer som jobber med covid syke, eller forskere. Du får den stort sett fra nøttehuer.

Neste gang det skrikes om hvor urettferdig det er med et "oss og dem" samfunn, vit at du i aller høyeste grad er grunn til at det har blitt sånn.

Så du mener at uvaksinerte ikke klarer å tenke selv og baserer meningene sine på «meemsa på Facebook»? 

Anonymkode: a605d...398

• Liker 18
Skrevet

Jeg hoppet ikke fordi noen sa hopp, jeg hoppet fordi jeg så fordelene for meg selv ved å vaksinere. Tar lett dose tre også.

Verre med de som protesterer bare for å trasse.

Anonymkode: 19060...906

• Liker 47
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Uff da håper jeg virkelig at du ikke blir smittet og ender i en respirator på sykehuset. Du er vel klar over hvor syke noen blir av sykdommen ?

Å ende i respirator på sykehuset pga corona frister ikke akkurat, derfor er jeg fullvaksinert. Det er også for å få friheten sakte men sikkert tilbake.

Da regner jeg med at du ikke har tenkt deg på noen reiser fremover heller. Da noen land kan hende krever coronapass. I Nederland får vel uvaskinerte nå kun besøke apotek og matbutikken. Det må da bli kjedelig i lengden å bli totalt avskåret fra et sosialt liv.

Ja, blant unge og friske er det sikkert «mange» som ender i en respirator...

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde en nabo som også var veldig stolt vaksinemotstander. Ingen underliggende sykdommer. Døde av korona i høst. 

Kona hans var like stolt vaksinemotstander. Snakka om konspirasjonsteorier på inn- og utpust hver gang vi møttes. Men har du sett, nå har hun plutselig vaksinert seg. 🤔

Anonymkode: f59ad...191

Jada.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så du mener at uvaksinerte ikke klarer å tenke selv og baserer meningene sine på «meemsa på Facebook»? 

Jeg tror mange av dem er litt naive, og ikke helt vet hvordan de skal filtrere informasjon.

• Liker 34
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg kjenner flere som har hatt covid og hun ene har hatt delta varianten også. Ingen av dem hadde et verre sykdomsforløp enn vanlig influensa. Hun ene merket knapt at hun var dårlig før hun fikk muskelverk og hodepine og måtte teste seg pga jobben.

Alle dem er friske etter de ble smittet nå, og null bivirkninger. Tipper folk i familien deres også ble smittet, men har ikke spurt hvordan det gikk med familie medlemmer da.

Hun ene har også diabetes og annen sykdom, men hadde ikke noe ille sykdomsforløp under covid. 

Anonymkode: da33c...6f9

• Liker 11
Skrevet
Callisto83 skrev (2 minutter siden):

Jeg tror mange av dem er litt naive, og ikke helt vet hvordan de skal filtrere informasjon.

Eller kanskje vi har hatt veldige mange dårlig erfaringer i barndommen hvor ingen gjorde noe som gjør at vi ikke har  helt tillit til myndighetene.

• Liker 2
Skrevet
Callisto83 skrev (4 minutter siden):

Ting er ikke alltid svart og hvitt.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Eller kanskje vi har hatt veldige mange dårlig erfaringer i barndommen hvor ingen gjorde noe som gjør at vi ikke har  helt tillit til myndighetene.

Om man har ingen tillit til myndighetene, da går jjeg ut ifra at du mener absolutt alt? Alt av det som styrer og regulerer norge? Alt fra Vy, nav, helsevensenet til stortinget? 

Tør du i det hele tatt å bruke mobil? Internett?

Anonymkode: 8b679...757

• Liker 26
  • Opprett ny...