Gå til innhold

Da har jeg ødlagt for meg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ødlagt en god mulighet for meg selv med en mann, og jeg hater meg selv. Det var egt en misforståelse det hele, men nå ble han så turn of av den diskusjonen at han sa at han ville avbryte alt. Det var absolutt ikke noe kranglete diskusjon, eller noe stygt som ble sagt eller noen ting, men det ble en god del misforståelser. Det var en konstruktiv samtale. 

Jeg fatter ikke at jeg kunne være så dum å dra opp tema i det heletatt, hvorfor kunne jeg ikke bare hatt litt tålmodighet.

Jeg orker ikke meg selv og er så lei meg og knust over at jeg tok den sjansen.. 

Jeg finner aldri menn jeg faller for, det er så utrolig sjeldent. Sist gang sånn på ordentlig er 9 år siden... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre er så sykt lei meg over at jeg mista den sjansen og det var JEG som fjernet sjansen fra meg selv.... 

Anonymkode: af130...849

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, glemte å ta med poenget... jeg ville bare få det ut og lurer på tips og råd eller hva som helst. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ødlagt en god mulighet for meg selv med en mann, og jeg hater meg selv. Det var egt en misforståelse det hele, men nå ble han så turn of av den diskusjonen at han sa at han ville avbryte alt. Det var absolutt ikke noe kranglete diskusjon, eller noe stygt som ble sagt eller noen ting, men det ble en god del misforståelser. Det var en konstruktiv samtale. 

Jeg fatter ikke at jeg kunne være så dum å dra opp tema i det heletatt, hvorfor kunne jeg ikke bare hatt litt tålmodighet.

Jeg orker ikke meg selv og er så lei meg og knust over at jeg tok den sjansen.. 

Jeg finner aldri menn jeg faller for, det er så utrolig sjeldent. Sist gang sånn på ordentlig er 9 år siden... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre er så sykt lei meg over at jeg mista den sjansen og det var JEG som fjernet sjansen fra meg selv.... 

Øhhh… høres ikke akkurat ut som "den rette" hvis du må passe deg for hva du kan snakke med ham om?

Med mindre det var ett eller annet batshit crazy du dro opp, da. Det finnes jo visse grenser.

Endret av ClausSaus
  • Liker 26
Skrevet

Vanskelig å komme med noe særlig innspill med så lite info. Hvilket type tema var det du til opp?

Anonymkode: 72a74...f65

• Liker 6
Skrevet
ClausSaus skrev (Akkurat nå):

Øhhh… høres ikke akkurat ut som "den rette" hvis du må passe deg for hva du kan snakke med ham om?

Men mindre det var ett eller annet batshit crazy du dro opp, da. Det finnes jo visse grenser.

Nei jeg tok opp at jeg syns det var litt vanskelig å forholde seg til at han sier han er interessert men ikke viser det. F.eks unnlater å svare på meldinger og den slags. Og at jeg derfor føler at han bare tuller med meg. Og han sa på veldig klønete måter at han fakrisk var interessert. Folk er forskjellige og han har mye å gjøre og sånn er det bare akkurat nå og sånn "jeg har ikke sagt jeg ikke er interesdert" osv også prøvde jeg bare å få han til å kunne si ting rett frem uten å pakke inn alt så vrient og vanskelig. Det gikk ikke så diskusjonen fortsatte med at da tror jeg han ikke og da ble han fornærmet over at han ikke ble trodd og ville derfor avslutte fordi det var bare provoserende. 

Jeg tok dette opp på en veldig fin måte der jeg forklarte at jeg jo lurer så på dette fordi jeg er jo interessert og vil ikke bli sittende å vente på noen som kanskje ikke vil

Men nei, det er over og ut tydeligvis og han NEKTER og blir sur når jeg sier at jeg ikke skjønner at han ikke bare kan være ærlig og istede legger dette over til å bli min skyld. 

• Liker 1
Skrevet

IDIOT. MANUPELERING driver han med. Kom deg unna!

Anonymkode: cae75...64c

• Liker 19
Skrevet

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei jeg tok opp at jeg syns det var litt vanskelig å forholde seg til at han sier han er interessert men ikke viser det. F.eks unnlater å svare på meldinger og den slags. Og at jeg derfor føler at han bare tuller med meg. Og han sa på veldig klønete måter at han fakrisk var interessert. Folk er forskjellige og han har mye å gjøre og sånn er det bare akkurat nå og sånn "jeg har ikke sagt jeg ikke er interesdert" osv også prøvde jeg bare å få han til å kunne si ting rett frem uten å pakke inn alt så vrient og vanskelig. Det gikk ikke så diskusjonen fortsatte med at da tror jeg han ikke og da ble han fornærmet over at han ikke ble trodd og ville derfor avslutte fordi det var bare provoserende. 

Jeg tok dette opp på en veldig fin måte der jeg forklarte at jeg jo lurer så på dette fordi jeg er jo interessert og vil ikke bli sittende å vente på noen som kanskje ikke vil

Men nei, det er over og ut tydeligvis og han NEKTER og blir sur når jeg sier at jeg ikke skjønner at han ikke bare kan være ærlig og istede legger dette over til å bli min skyld. 

Det du beskriver der er jo ikke noe å bli så fornærmet for at man avslutter noe som er verdt å ta vare på?

Så enten hadde du rett, og han var ganske enkelt ikke så interessert når det kom til stykket. Da var det kanskje ikke så mye du kunne gjort uansett.

Eller så endrer han mening når han får roet seg litt.

Eller så er det noe galt med ham, og du bør styre unna. Og dette er faktisk en reell mulighet, det finnes mye gærninger der ute.

Bare ikke la deg overkjøres eller presses inn i en situasjon du ikke er komfortabel med. 🙂

• Liker 5
Skrevet

Skrevet
ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Det du beskriver der er jo ikke noe å bli så fornærmet for at man avslutter noe som er verdt å ta vare på?

Så enten hadde du rett, og han var ganske enkelt ikke så interessert når det kom til stykket. Da var det kanskje ikke så mye du kunne gjort uansett.

Eller så endrer han mening når han får roet seg litt.

Eller så er det noe galt med ham, og du bør styre unna. Og dette er faktisk en reell mulighet, det finnes mye gærninger der ute.

Bare ikke la deg overkjøres eller presses inn i en situasjon du ikke er komfortabel med. 🙂

Jeg kjenner til denne fyren ganske godt, så jeg er ganske sikker på at han ikke er gæærn. Jeg blir forvirret og sliten. 

Skrevet

Hadde han oppriktig vært interessert i deg hadde han betrygget deg om det, og ikke blitt kranglete. Beklager å måtte si det men han her bør du holde deg unna. Han kommer til å fortsette å ikke gi deg svar på direkr spørsmål, og aldri la deg være helt sikker på hva han synes om deg. Høres ut som han ikke vil si direkte at han liker deg, for da har han en vei ut hvis han treffer noen 'bedre'. 

Anonymkode: 524f0...9b9

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde han oppriktig vært interessert i deg hadde han betrygget deg om det, og ikke blitt kranglete. Beklager å måtte si det men han her bør du holde deg unna. Han kommer til å fortsette å ikke gi deg svar på direkr spørsmål, og aldri la deg være helt sikker på hva han synes om deg. Høres ut som han ikke vil si direkte at han liker deg, for da har han en vei ut hvis han treffer noen 'bedre'. 

Anonymkode: 524f0...9b9

Han sa etterhvert at det er for tidlig å si at han er så veldig interessert, han kan ikke vite det enda men han ville møte meg igjen. Jeg prøvde å forklare han at interessert ikke betyr det samme som å være forelsket. Hvis han vil møte meg igjen så er han interessert. Men dette skjønte han ikke. Det gikk ikke inn. 

Skrevet
ostekaker skrev (45 minutter siden):

Dette er ingen bra mann.

Det kan hende, eller så er jeg bare utålmodig og dum. Vi har kun vært på en date, ikke noe intimt, men kjent han lenge da. Men jeg er sånn at jeg er enten eller når det kommer til date. Enten er jeg interessert og viser det, eller så er jeg ikke interessert og sier det. 

Men som han sa er jo folk forskjellige og han sa at han er sånn og sånn betyr ikke at han ikke er interessert, for hadde han ikke vært det så hadde han sagt det. At det han sier betyr akkurat det som sies. At han er ikke helt på fordi han ikke er forelska (som jo er naturlig så tidlig), akkurat nå har viktige ting å forholde seg til og derfor vil vente med møte til det har roet seg. Og etter noen møter så kan det jo hende det skjer noe hvis det kommer noe følelser.. 

Jeg bare føler jeg har ødlagt det ved å ikke  bare vente bittelitt og sett.... jeg hadde ikke blitt noe mer såra av å bli avvist om en uke enn nå. Men jeg trodde kanskje det jeg sa kunne være positivt i denne forbindelsen da det egentlig bare er ærlig om min intensjon, og min intensjon er god. 

Skrevet

En jeg var sammen med ble "usikker på om han orket å fortsette forholdet", "trodde ikke dette kom til å gå", var dritkald osv når jeg ytret den minste mening om at jeg kunne trenge noe fra ham. Som at han skulle være tydelig i kommuniksajonen om hva han følte og ville. 

Jeg innså da det var slutt at han brukte dette til å kontrollere meg og forholdet. Jeg var tydeligvis mer redd for å miste ham, enn han var for å miste meg og han brukte det for å si det sånn. 

Hva skal du med denne mannen? Hvordan tror du fremtiden blir med ham når du har egne behov som krever et minimum av kommunikasjon og kompromiss?

Anonymkode: d5927...7ca

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En jeg var sammen med ble "usikker på om han orket å fortsette forholdet", "trodde ikke dette kom til å gå", var dritkald osv når jeg ytret den minste mening om at jeg kunne trenge noe fra ham. Som at han skulle være tydelig i kommuniksajonen om hva han følte og ville. 

Jeg innså da det var slutt at han brukte dette til å kontrollere meg og forholdet. Jeg var tydeligvis mer redd for å miste ham, enn han var for å miste meg og han brukte det for å si det sånn. 

Hva skal du med denne mannen? Hvordan tror du fremtiden blir med ham når du har egne behov som krever et minimum av kommunikasjon og kompromiss?

Denne.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet jo ikke hvordan ting hadde blitt hvis han hadde fått følelser, vi har jo knapt vært på tomannshånd og han trenger visst tid til sånt. Hadde dette vært noe som skjedde etter lang tids dating eller forhold  så hadde jeg jo skjønt at det ikke er liv laga. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet jo ikke hvordan ting hadde blitt hvis han hadde fått følelser, vi har jo knapt vært på tomannshånd og han trenger visst tid til sånt. Hadde dette vært noe som skjedde etter lang tids dating eller forhold  så hadde jeg jo skjønt at det ikke er liv laga. 

Les nå hva folk skriver. han leker med deg og bedriver maktkamp.

Gå din vei og aldri se deg tilbake, for han der kommer til å ødelegge deg til slutt.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Les nå hva folk skriver. han leker med deg og bedriver maktkamp.

Gå din vei og aldri se deg tilbake, for han der kommer til å ødelegge deg til slutt.

Ja jeg vet ikke hva som er best egentlig. Å være i et ødeleggende forhold eller å være deprimert og alene. Jeg kommer ikke til å finne noen ny nå. Jeg får ikke interesse for noen, det er jo 9 år siden sist jeg opplevde det. Han var jeg sammen med I et par år, og det var et jævlig forhold, men fikk mange bra stunder å så det var verdt det tross helt syke tilstander. For meg er det bedre enn å være alene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...