AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Skal på noe viktig som jeg gruer meg til i morgen. Og jeg får virkelig ikke sove!! Om jeg ikke får sove innen 1 time så må jeg holde meg oppe (For å klare å våkne). Det blir et møte uten søvn, og jeg blir kvalm når jeg starter dagen uten søvn. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å ikke føle meg så kvalm? Om jeg ikke får sove, ser virkelig ikke sånn ut 😴 Hvem andre her får ikke sove når dere skal noe viktig? dette er noe jeg sliter meg ganske ofte jeg skal noe viktig 😳 Anonymkode: 003e4...b95
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Legg deg i senga og forsøk å slappe av/meditere. Legg merke til alle kroppsdeler. Start på lilletåa og jobb deg videre med alle tærne, deretter anklene, kne osv. Om du ikke får sove, men klarer å slappe av litt er det bedre enn ingenting. Lykke til! ❤️ Anonymkode: e3fe5...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legg deg i senga og forsøk å slappe av/meditere. Legg merke til alle kroppsdeler. Start på lilletåa og jobb deg videre med alle tærne, deretter anklene, kne osv. Om du ikke får sove, men klarer å slappe av litt er det bedre enn ingenting. Lykke til! ❤️ Anonymkode: e3fe5...0ce Du kan også laste ned appen Mindfulness, der har de gratis øvelser. Anonymkode: e3fe5...0ce
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Det er fordi du ikke legger vekk mobilen🙊😅 Anonymkode: 67555...2a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå