Gå til innhold

Sorte eller brune boots/støvletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha meg nye støvletter. Jeg går mye med sorte klær, og har alltid hatt sorte sko. 
Nå er det mer og mer brunt i motebildet. Passer det med brune sko til sorte klær? 

Hva hadde du valgt? Tipper jeg kjøper begge deler😆

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler. 

Sort blir sjeldent feil, men et par konjakkfargede støvletter passer også godt til sort og mange andre farger.

Anonymkode: 09dd2...c7b

• Liker 1
Skrevet

Personlig liker jeg best svart selv også,men svart er så allsidig at man kan bruke alle slags farger til😁

Skrevet

Isolert sett synes jeg det er bedre med brune (selv kler jeg meg aldri i sort), men for deg høres definitivt sort ut som det beste valget!

Anonymkode: 257f0...1a7

Skrevet

Synes det er fint med brune sko til svart

37uh5j-l-1350x1350-bag-brown+bag-leather+bag-brown+boots-ankle+boots-straight+jeans-black+jeans-high+waisted+jeans-black+coat-black+turtleneck-sweater.jpg

2e6eeae1db89ac3f8669bc2f581d2a43.jpg

http://picture-cdn.wheretoget.it/hw9475-l-610x610-jacket-tumblr-black+jacket-black+leather+jacket-leather+jacket-denim-jeans-blue+jeans-bag-brown+bag-suede-suede+bag-embellished-embellished+bag-chain+bag-boots-brown+boots-ankle+bo.jpghttp://picture-cdn.wheretoget.it/wiqzyd-l-610x610-shirt-tumblr-black+jeans-black+skinny+jeans-skinny+jeans-black+ripped+jeans-ripped+jeans-silk-silk+shirt-jacket-black+jacket-black+leather+jacket-leather+jacket-boots-brown+boots.jpg

Anonymkode: 3edb8...377

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker begge deler godt og synes brune sko passer fint til svarte klær og vice versa. Mange liker best å matche sko og veske, så det kan være verdt å vurdere hva du tenker om dette i samme slengen. 

Hvis jeg måtte valgt ett skopar eller én skofarge ville jeg antakeligvis prioritert svart. 

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ville valgt svart, da svart passer til alt. 

Skrevet

Jeg synes begge deler er fint. Både brunt og svart passer fint🙂

• Liker 1
Skrevet

Mye finere med brune sko/støvletter. Jeg brukte neste bare sorte sko før, men har gått over til brunt. Synes brunt viser mer igjen og er kjempefint til sort. Går mye med sorte klær selv og føler sorte sko forsvinner inn i antrekket om du skjønner. Tar med et eksempel med blundstones Rustic brown. Nydelig til sort. 🥰

FB370B08-547A-48C4-ABF0-54CC8DC17003.jpeg

Anonymkode: ec660...70a

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva type strømper er vanlig å bruke i disse skoa

Anonymkode: 0d60b...321

Bruker ankelsokker i alle sko (ikke i pumps)

Anonymkode: 3edb8...377

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...