AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Vi har datet noen måneder, men det er litt i «startfasen» og jeg er enda ganske usikker. Men, vi har det fint sånn det er nå - vi er nok begge litt usikre selvom vi møtes fast, så det blir rart å gi noen fysisk gave. Jeg har uansett rukket å bli glad i fyren og vil gjøre noe for han. Vurderer å kjøpe kake til han og gi han massasje - men vil gjøre noe mer? Vil gi han noe som er koselig. Tips til koselige ting jeg kan lage/gjøre? Vil vise at jeg setter pris på han Anonymkode: 77ea0...989
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Spander middag Anonymkode: d5288...f83
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Jeg synes det kan holde med kake og massasje - det er en hyggelig gest uten at det blir for mye, men viser at du er omtenksom overfor ham. Hvis dere er i startfasen så tror jeg noe mer i tillegg til det hadde blitt litt mye?:) Anonymkode: 8514b...015
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Har dere begynt å ha sex? Hvis dere har hatt mye sex kan du jo gi han en intim massasje men jeg hadde ikke gjort det hvis jeg ikke var i forhold med han. Er dere bare i startfasen så holder det lenge med å spandere middag på restaurant eller lage middag til han hjemme og si gratulerer med dagen evn kan du også gi han blomster Anonymkode: 3b1bb...722
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 Kake og en liten gave, kanskje? Ikke noe dyrt, men en bok han kunne ha likt, kinobilletter eller yndlingssjokoladen... Anonymkode: ee06d...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå