Gå til innhold

Livmortapp som er hard og høyt oppe. Hva betyr det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vansker med å finne eggløsning med tester. Så har kjent på livmortappen. Det kan virke som jeg har hatt eggløsning mtp beskrivelser av hvordan den kjennes ut da. Det er nå 7 dager siden. Tappen ble lukket. Og i går begynte den å åpne seg så vidt. Kjennes hard ut, er høyt oppe. Svak murring i magen.

Vet det er vanskelig å vite, men hva tror dere? Har ikke kjent at den har vært så hard før over et par dager. Er ikke steinhard, men ganske fast.

Ved graviditet, vil den være lukket hele tiden, eller vil den åpne seg når slimpropp dannes?

Anonymkode: 703b8...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har vansker med å finne eggløsning med tester. Så har kjent på livmortappen. Det kan virke som jeg har hatt eggløsning mtp beskrivelser av hvordan den kjennes ut da. Det er nå 7 dager siden. Tappen ble lukket. Og i går begynte den å åpne seg så vidt. Kjennes hard ut, er høyt oppe. Svak murring i magen.

Vet det er vanskelig å vite, men hva tror dere? Har ikke kjent at den har vært så hard før over et par dager. Er ikke steinhard, men ganske fast.

Ved graviditet, vil den være lukket hele tiden, eller vil den åpne seg når slimpropp dannes?

Anonymkode: 703b8...27a

Min erfaring er at tapp langt nede betyr at mensen er nær, så høyt oppe er mensen langt unna. 

Anonymkode: d1259...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du kan kjenne på Livmortapp om du er gravid eller ei. :) 

Anonymkode: f1d3a...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror ikke du kan kjenne på Livmortapp om du er gravid eller ei. :) 

Spørs på skjeden det. Har alltid kjent min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Spørs på skjeden det. Har alltid kjent min. 

Mener at man selvsagt kan kjenne den, men ikke kjenne på OM man er gravid eller ei. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan i all verden kjenner man på livmortappen? 

Anonymkode: 89373...ee1

tar fingeren inn i skjeden så langt du klarer. da er det en ting som stikker "ned". I midten. den forandrer seg gjennom syklusen, og derfor er det ikke alltid du kjenner den (hvis den er høyt oppe/langt inne). jeg kjenner den heller ikke like godt når den er myk (ved El). rett før mensen er den hard og da er det lettere. 

hvordan jeg kan kjenne om den er lukket eller åpen. hvordan kan jeg vite det, føles det som en liten åpning eller veldig tydelig? 

Anonymkode: 597a1...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

tar fingeren inn i skjeden så langt du klarer. da er det en ting som stikker "ned". I midten. den forandrer seg gjennom syklusen, og derfor er det ikke alltid du kjenner den (hvis den er høyt oppe/langt inne). jeg kjenner den heller ikke like godt når den er myk (ved El). rett før mensen er den hard og da er det lettere. 

hvordan jeg kan kjenne om den er lukket eller åpen. hvordan kan jeg vite det, føles det som en liten åpning eller veldig tydelig? 

Anonymkode: 597a1...944

Driver folk med det? 😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Driver folk med det? 😵

"Kvinne, kjenn din kropp" :Knegg:

Anonymkode: 9c847...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Driver folk med det? 😵

Det lurte jeg på også... Jeg har aldri befølt livmortappen min, og spekulerer ikke i hvordan den føles/ikke føles.

Anonymkode: a40c7...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...