AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Jeg har tynne og glatte hårstrå, og trenger tekstur og sånt. Fylde. Problemet er bare at jeg blir rød i ansiktet hvis jeg har noe slags guffe i håret, og håret stryker borti kinnene. Råd? Kan jeg mikse noe på kammerset? Hjemmelaget saltvann? Anonymkode: 3bf71...1b9
Ariande Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Du kan ta sjøvann fra havet, mange som gjør det. Hjemmelaget saltvann blir sikkert ikke like bra!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Thaila skrev (4 timer siden): Tupere? 👩🦰 Ingen dum ide! Men da må jeg lære å gjøre det pent. Og så kan jeg ikke bruke hårspray for å få det til å holde seg. Men det må jo finnes noe man kan blande av «matvarer» som kan funke. Ikke mat som i yoghurt eller leverpostei, men mer som salt, sitron eller noe sånt. Ts Anonymkode: 3bf71...1b9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 Ariande skrev (1 minutt siden): Du kan ta sjøvann fra havet, mange som gjør det. Hjemmelaget saltvann blir sikkert ikke like bra! Aha! Ja, hvorfor ikke egentlig! Takk! Ts Anonymkode: 3bf71...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #6 Skrevet 17. november 2021 Sukkervann brukte punkerne før for å få håret til å stå rett opp, samt såpe. Anonymkode: bfd0b...b2b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 Vet du hvilke ingredienser du ikke tåler? Nioxin hair system bedrer hvertfall selve håret. Huden min reagerer på alkoholen i balsamen så jeg bruker den kun nederst på håret og passer på å ikke ta hendene i ansiktet etter jeg har tatt i balsam. Anonymkode: 106fc...803
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå