Gå til innhold

Sex stilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favoritt sexstilling ? 

Anonymkode: 9f881...9ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skje, omvendt ridning der jeg holder meg stille og han støter i meg, og omvendt misjonær, der jeg støter i han mens jeg ligger på rygg og han holder kroppen sin oppe. 

Anonymkode: ef636...ea3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er din favoritt sexstilling ? 

Anonymkode: 9f881...9ae

Doggy er fantastisk; kan variere og kontrollere kraften og dybden i støtene. Vil ikke peke den ut som favoritt. 

Misjonær og ulike varianter av den. Perfekt å starte med for litt ekstra myk og romantisk kos

Skje... 

Ri ham sakte, sittende på fanget hans med ryggen til, på en vanlig sofa eller stol, slik at jeg er på topp og kan bestemme hvor dypt inn penis kommer, samtidig som jeg sitter som beskrevet slik at jeg ikke trenger å bli sliten i lårmuskulaturen. 

En variant av teknikken CAT, hvor det er vuggende, langsomme bevegelser i stedet for opp og ned eller ut/inn. Denne teknikken har gitt meg noen nesten guddommelige squirt-orgasmer...

Hvis jeg ønsker å suge ham er alle stillinger som ikke gir nakkesmerter å foretrekke. 

Anonymkode: df13e...e85

• Liker 1
Skrevet

Spørs på kvinnen. Er hun meget attraktiv prefereres samtlige posisjoner hvor man kan nyte en deilig kropp. Doggy og cowgirl blir da spesielt bra. Misjonær og sånn intimitetstull er helt ubrukelig da man ikke ser noe som helst. Er det en eldre eller mindre attraktiv dame så må man velge seg posisjoner som komplementerer utseende. Da blir plutselig misjonær bra igjen 😅

Anonymkode: a73b5...e4f

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det er i grunnen situasjonsbetinget, men jeg liker best å variere mellom ett par stillinger i samme økta. Kan godt ri han først til jeg kommer og bytte til at han tar meg hardt bakfra etterpå. Ellers er det heller ingen ting feil med 69 når jeg tenker meg om…🤔😅

Skrevet

Bakfra er best. Doggy altså. 

Anonymkode: 14a56...44b

Skrevet

Løftet opp mot veggen eller ri

• Liker 4
Skrevet

Når hun står på huk og rir... gjerne med ryggen til og lener seg litt fremover...DIGG!  og Doggy 😋

• Liker 1
Skrevet

Doggy og stor penis er idealet på Kvinneguiden. Det er notert.

Anonymkode: 2ca82...466

Skrevet
Tranma skrev (45 minutter siden):

Doggy og ri 😊

Nice🤩

Anonymkode: e55b5...29d

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Doggy og stor penis er idealet på Kvinneguiden. Det er notert.

Anonymkode: 2ca82...466

Jeg trenger ikke stor penis. Gjerne ikke for lang i den stillingen. Alle under en kam blir sjelden en perfekt hentesveis

Skrevet

Doggy er best,man kan bytte litt på hullene da.

Anonymkode: 11dfa...eed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.11.2021 den 1.32):

Ri ham sakte, sittende på fanget hans med ryggen til, på en vanlig sofa eller stol, slik at jeg er på topp og kan bestemme hvor dypt inn penis kommer, samtidig som jeg sitter som beskrevet slik at jeg ikke trenger å bli sliten i lårmuskulaturen.

En variant av teknikken CAT, hvor det er vuggende, langsomme bevegelser i stedet for opp og ned eller ut/inn. Denne teknikken har gitt meg noen nesten guddommelige squirt-orgasmer...

Jo det er jo en fin aktivitet det, mens vi venter på at tacoskjellene skal bli ferdige... 15 min å 125 grader, så har begge fått den rette lukta og fargen på en fredagskveld😂

Den CATèn liker jeg bedre, helst når begge tar knipeøvelser samtidig...

Skrevet

Elsker alle sexstillinger jeg men cowgirl og misjonær😍

Gjest Kristina666
Skrevet

Vanskelig å velge 1, men liker å bli tatt bakfra.

Skrevet

Missionær, bakfra eller skje. 

Anonymkode: 13c4e...91c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...