Gå til innhold

Smartklokke UTEN silikonreim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har hatt amazfit bip u pro klokke, som er en forenklet smartklokke. Den var helt perfekt, elsket den! Men reagerte så voldsomt av reimem. Reagerte kun på den ene siden og det kom ikke av selve klokken.

Jeg ser at reimen er av silikongummi, og tørr derav ikke å kjøpe en ny klokke med silikonreim. Jeg er villig til å betale mer enn det jeg gjorde for denne, men jeg bryr meg overhode ikke over ekstra programvarer, så vil ikke betale for en mer fancy klokke, men det det koster for en klokke som ikke har silikonreim.

har noen noen tips? ☺️

Anonymkode: 8365b...827

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes bare en smartklokke. Apple Watch. Å bruke en annen smartklokka blir like dumt som å kjøre en Nissan Leaf når man kan kjøre en Tesla. 

Anonymkode: 93099...b82

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er ikke dette en smartklokke med utskiftbar rem? Dra innom nærmeste urmaker/Bjørklund/gullfunn og spør etter skinnrem evt plastrem fra Hirsch. Hirsch plastrem ligger på 499kr og oppover men skal allergivennlige. Da kan du kjøpe ett nytt ur men stikke innom fagforhandler å bytte remmen med en gang.

Endret av aoyt
Tillegg
Skrevet

Alle fitbit kan du kjøpe andre reimer til. Jeg reagerte også på silikon reima, bestilt annen reim til 100 kr på luxcase

Skrevet

Jeg fikk noe som lignet på brannsår av disse silikonreimene. Kjøpte nye i et annet materiale på eBay, merkene forsvant med de gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...