Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter fødsel tok det før kroppen føltes sterk og frisk igjen?

Anonymkode: 3e2b9...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følte meg ikke som et vrak lenger 3 uker etter fødsel. Men sterk og frisk? Etter 8 måneder kanskje.

Anonymkode: 6532b...3c0

Skrevet

Ca 5 mnd etter fødsel for meg. Det var først da jeg følte meg mer ovenpå og at kroppen var mer normal etter katastrofesnitt

Anonymkode: eee6b...7f7

Skrevet

Lurer på det samme.. her har det gått 3 mnd, men fikk en grad 4 rift og operasjon etterpå. Har ikke vondt eller noe, men er fortsatt for svak i bekkenbunnen til å løpe eller gå turer på mer enn 1 time! 

Anonymkode: 70e9a...031

Skrevet

Det varierer fra person til person. Noen føler seg kvikke rett etter fødselen, andre etter uker eller måneder.

Fødte for 8 mnd siden og kroppen er bedre, men fremdeles et vrak. 

Anonymkode: 4011d...23f

Skrevet

Følte meg ikke som et vrak etter ca 3 uker, men sterk og frisk tok litt lenger tid. Er 3 mnd siden fødsel nå, og føler at kroppen er sterk og frisk, men ikke like sterk som før, det tar litt lenger tid. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det varierer fra person til person. Noen føler seg kvikke rett etter fødselen, andre etter uker eller måneder.

Fødte for 8 mnd siden og kroppen er bedre, men fremdeles et vrak. 

Anonymkode: 4011d...23f

Omtrent 8mnd siden her også. Føler hele midtpartiet er skranglete. Bekken og bekkenbunn, korsrygg og kjernemuskulatur, alt kjennes stivt og svakt. Går turer og prøver å gjøre litt øvelser men noen ganger føles det som om det gjør vondt verre😅

Anonymkode: 3e2b9...089

Skrevet

Følte meg umiddelbart frisk og sterk, foruten bukmusklene som kom seg etter et par uker. 

Skrevet

Altså, for min del, vil si det var snakk om timer babyen var ute, helt fasinerende 🙈

Men det varte jo bare noen få dager, for etterpå kom det melkesyre fra selve fødselen, sprengte pupper av amming, generelt tretthet av å ikke få sove så mye. Men allikevel, jeg følte ihvertfall at nå hadde jeg nok oksygen, til meg selv. 

Anonymkode: 6ffb2...a68

Skrevet

Da amming var etablert, melka stabilisert og jeg var kjent med babyen og hans behov. 4-5 mnd for min del så begynte jeg å føle meg bedre :) 

Anonymkode: e5d47...015

Skrevet

Hadde ingen vondter eller konkrete plager etter 4-6 uker. Men følte meg ikke helt som meg selv med tanke på energi og overskudd før etter ca et år. 

Anonymkode: 1542b...86d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...