Gjest Supersnupp-ikke innlogget Skrevet 9. oktober 2002 #1 Del Skrevet 9. oktober 2002 Samme hvert år.....min søte, snille bestemor på nesten 70, HVA gir jeg til henne??? Hun er ikke no glad i å lese, orker ikke sitte med håndarbeid, har egentlig alt hun trenger....Badet hennes er stappet med gode kremer og dufter og jeg vet ikke hva, skuffene fulle av nytt undertøy og nattkjoler og jeg vet ikke hva... I fjor fikk hun dunsokker, synes jeg var RÅGOD som kom på den.... Noen som har tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. oktober 2002 #2 Del Skrevet 9. oktober 2002 Et ordentlig mykt og deilig pledd? Mamma pleier alltid å gi bestemor flaxlodd fra oss. Det er jo ikke det mest spennende her i verden, men det kan jo bli det!:D Bare 77dager igjen (om 6min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. oktober 2002 #3 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg pleide alltid å gi min bestemor en fin eske med noen poser julekaffe, sursild/tomatsild (kjøpt i Sverige), mokkabønner og litt annet julesnacks. Kjøpte bare sånne ting jeg vet at hun likte (hun døde for flere år siden). Noen ganger lagde jeg en liten ting også og puttet opp i esken. En liten engel, et lite bilde av meg selv i en ramme (hun elsket å få bilder av barnebarna), heklede juleklokker. Det er sjelden lett å finne på en gave til de gamle. De har jo alt og det er mange som skal kjøpe til dem. Fant derfor ut at spiselige gaver var helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #4 Del Skrevet 10. oktober 2002 Bestemor får Baileys av meg.. For det synes hun er så godt.. selv om hun aldri rører noen annen form for alkohol.. Søtt synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailin Skrevet 10. oktober 2002 #5 Del Skrevet 10. oktober 2002 Likar ho musikk? I så fall kan det vera ein CD/kassett ho kunne ha glede av. - Teater? Eller er det ein eller annan stad ho har lyst (og krefter) til å reise til, som du kan ta ho med til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2002 #6 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hva med å droppe å gi julegave, og heller lage en adventskalender til henne. Den kan du fylle med flaxlodd, kaffe, sjokolade, kubbelys etc, og hun har noe å glede seg over i mange dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 23. oktober 2002 #7 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hjemmelaget gavekort på rengjøring eller middag? Gavekort til fotpleie eller frisør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. oktober 2002 #8 Del Skrevet 24. oktober 2002 Spiselig/drikkelig er ofte veldig greit. Besteforeldre har stort sett det de trenger og ønsker seg. Du kan jo spørre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2002 #9 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg har bestilt pledd i fra monogramservice til bestemor. Det er brodert inn bestemor. Det var veldig fint. Skulle ønske jeg var i nærheten da hun åpner gaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 26. oktober 2002 #10 Del Skrevet 26. oktober 2002 Ser at hun ikke liker å lese, men hva med en lydbok? Selv har jeg heklet duk til den ene bestemoren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 26. oktober 2002 #11 Del Skrevet 26. oktober 2002 Noe å spise eller drikke er standard til mine gamle bestemødre. De har det de trenger av materielle ting, så det blir bare et problem å få "ting". Flere år har jeg gitt hjemmelaget konfekt til de i familien som er så voksne at de har alt de trenger, det pleier de å bli kjempeglade for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. oktober 2002 #12 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg har alltid laget mine egne gaver og gitt til bestemor jeg. Det er hun visst fryktelig glad for, for gavene blir mye mer spesielle da sier hun. Jeg har hvertfall kryssa av årets julegaveshopping i Pandurokatalogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 29. oktober 2002 #13 Del Skrevet 29. oktober 2002 Er du flink til å tegne/male? Hva med å tegne eller male et bilde til henne? I år skal alle mine besteforeldre få malte og tegnet bilder. Av meg i en danseposisjon(tegna), ei stor hand som holder en blomst(tegna) og en gårdsgutt som hviler forann et tre (malt) Det du kan gi til (beste)foreldre er hjemmelaget ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 7. november 2002 #14 Del Skrevet 7. november 2002 Flytter denne opp igjen jeg. Trenger nemlig tips til gave til bestemoren til samboeren. Hun har selvfølgelig alt, og det er et slit hvert år å finne på gave. Bøker, lydbøker, alkohol, teaterturer, og "proviantkurv" er uaktuelt. Pledd har hun (det var ellers et bra tips!), og fullt av hjemmelagde ting.. (hun har 6 barn og 14 barnebarn...) Abbonnement på div ukeblader får hun av et par av døtrene sine. Bruker svært lite hudpleieprodukter så det er også uaktuelt. Samboeren min nekter å gi pengegave til Redd Barna eller noe sånt som gave til henne. HJELP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 14. november 2002 #15 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg vet om barnebarn som gav handletur til sverige til bestemødrene sine. Barnebarna kjørte, spanderte turen med ferge, middag, og de var begeistret. Det kan jo være gavekort på en middag sammen med deg på cafe/restaurant. Da får dere vært sammen også, og det setter besteforeldre sikkert pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 14. november 2002 #16 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg skal gi henne en fin, liten krukke fylt med sukkertøy! På labelen står det: "Bestemors godsaker" Det er alltid populært å få noe spiselig eller god drikke! K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. november 2002 #17 Del Skrevet 14. november 2002 Min bestemor er et "problem" hvert år... Ikke kan hun spise søtsaker, ikke er det vits i å kjøpe proviantkurv. Kremer og parfyme er hun såå kresen på. Og ellers har hun alt hun trenger. Men hun er et sjal og brosje-menneske, så i og med at jeg kjøpte sjal i fjor, blir det nok brosje i år. Det vet jeg i alle fall at hun blir glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå