AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #41 Skrevet 17. november 2021 Oj, her var jeg overrasket over svarene. Alle jeg kjenner som har partner har sivilstatus på Facebook. Både unge, venner, kollegaer, familie. Absolutt alle. Både de som bruker Facebook mye, og de som nesten ikke er der. Jeg vet faktisk bare om en som ikke har det, og det er nok fordi det er mye lettere for henne som holder på med noen på si. Selvfølgelig mulig det er noen flere, men da vet jeg faktisk ikke at de i det heletatt har kjæreste/samboer. Da er det hemmelig. Anonymkode: 92dae...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #42 Skrevet 17. november 2021 Like vanlig å dele sivilstatus som å IKKE gjøre det. Så lenge det ikke står at han er singel eller i et forhold med noen andre, så hadde jeg ikke brydd meg. Anonymkode: c0e13...820 2
Liza-Oslo Skrevet 17. november 2021 #43 Skrevet 17. november 2021 Selvfølgelig blir man i et forhold på Facebook!! Da kan ikke mannen skjule venninner, de vil se det og det er en god sikkerhet. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #44 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg bryr meg ikke så mye om likes, eller hva andre poster-syndes det bare har hyggelig. Jeg har mange venner på fb som aldri liker eller sender meg bursdaghilsen, og det er helt okay-det er faktisk ikke så viktig. Men jeg har fått meg en ny venninne som har de siste 4 gangene vi har møtt snakket veldig mye (uppfordrert) om det at jeg liker poste bilder og rett og slett kommet med stikk på at jeg gjør det, Så hun har blitt lagt i limited profile (eller hva det heter) og ser ikke hva jeg poster mer, fordi jeg gidder ikke høre om det lengre-jeg trenger ikke forsvare meg selv om at jeg gjør/liker det. Jeg er ikke helt sikker enda om vi kommer til å fortsette å være venner lengre in real life (hun kommer fortsatt til å være min venn på fb, men kanskje ikke i virkeligheten)da det har kommet en del andre kommentarer i tilegg. Helt ærlig spiller det egentlig noe rolle om jeg gjør/liker det? Så lenge jeg ikke tar bilder av folk uten tillatelse? Så lenge jeg ikke legger ut bilder av folk uten tilatelse? Så lenge jeg ikke tagger noen uten tilatelse? Hvor så opptatt av meg og mitt liv og hva jeg gjør? Anonymkode: 20ed1...8fd Hvorfor poster du bilder av deg selv da? Narsissistisk trekk😀 Anonymkode: be2cf...5cf
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #45 Skrevet 17. november 2021 Hvis det er så viktig for dere å endre status hadde jeg passet på at det ikke dukker opp i feeden til andre. Det er bare kleint Anonymkode: b00ac...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #46 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis det er så viktig for dere å endre status hadde jeg passet på at det ikke dukker opp i feeden til andre. Det er bare kleint Anonymkode: b00ac...3e7 Litt forskjellige tilbakemeldinger her går det an å skrive seg i et forhold så det er synlig på profil uten at det kommer på andre sin vegg. Tydelig at mange synes det er kleint. ts Anonymkode: 592ad...9ba
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #47 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor poster du bilder av deg selv da? Narsissistisk trekk😀 Anonymkode: be2cf...5cf Fordi jeg har lyst, enkelt og greit. Anonymkode: 20ed1...8fd 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #48 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Fordi jeg har lyst, enkelt og greit. Anonymkode: 20ed1...8fd For å få likes og klissete tilbakemeldinger ? Anonymkode: be2cf...5cf
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #49 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For å få likes og klissete tilbakemeldinger ? Anonymkode: be2cf...5cf Fordi jeg har lyst til det. Enkelt og greit. Anonymkode: 20ed1...8fd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #50 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fordi jeg har lyst til det. Enkelt og greit. Anonymkode: 20ed1...8fd Hvorfor? Anonymkode: be2cf...5cf
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #51 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor? Anonymkode: be2cf...5cf Det har ikke du noe med. Og hvorfor bryr du deg så mye? Anonymkode: 20ed1...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #52 Skrevet 18. november 2021 Jeg deler ingenting personlig på Facebook eller insta. De som er viktig i livet mitt vet hva som skjer. Anonymkode: d6e39...c46 1
Duff Skrevet 18. november 2021 #53 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt forskjellige tilbakemeldinger her går det an å skrive seg i et forhold så det er synlig på profil uten at det kommer på andre sin vegg. Tydelig at mange synes det er kleint. ts Anonymkode: 592ad...9ba Ja det går an.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #54 Skrevet 18. november 2021 Vi har vært sammen i 7 år, men har ikke delt det på Fb. De som kjenner oss, vet. Anonymkode: dff26...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå