AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #21 Skrevet 16. november 2021 Hva som står på fb har ingen ting å si. Folk lever alt for mye for sosiale medier. Bryr seg for mye. tenk og f eks droppe en person du kanskje hadde giftet deg med fordi vedkommende ikke hadde nok likes på fb. Det er en syk verden. Anonymkode: 5712a...160 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #22 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er det vel ikke vits i ha facebook i det hele tatt. Jeg synes virkelig ikke dette er en big deal. Anonymkode: 20ed1...8fd Eneste grunnen til at jeg har Facebook er for å bli invitert til events og bursdager ect 😅 Anonymkode: 8ee6a...dd8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #23 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eneste grunnen til at jeg har Facebook er for å bli invitert til events og bursdager ect 😅 Anonymkode: 8ee6a...dd8 Javel, Synes fortsatt ikke det en big deal, akkurat som det ikke er en big deal å ha bilde av meg selv. Eller at noen poster om middagen sin. Det er ikke dypt private ting, man må ikke poste om den dagen du tok abort liksom. Tenker folk må lære seg å skille litt... Anonymkode: 20ed1...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #24 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva som står på fb har ingen ting å si. Folk lever alt for mye for sosiale medier. Bryr seg for mye. tenk og f eks droppe en person du kanskje hadde giftet deg med fordi vedkommende ikke hadde nok likes på fb. Det er en syk verden. Anonymkode: 5712a...160 😆 Anonymkode: 20ed1...8fd
MacadamiaNut Skrevet 17. november 2021 #25 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Handler ikke om å skjule det, er mer om hvor mye man deler ellers på face også 😅 Anonymkode: 8ee6a...dd8 Så et seriøst forhold skal ikke være offentlig? Ja, jeg vet det er facebook men hallo! Et digitalt liv er en del av et ekte liv - lik det eller ei. Tør dere å gå sammen på gata eller går dere på hvert deres fortau så folk ikke skal skjønne at dere er sammen? Hvis du er en sånn type som «bruker ikke some, det er såååå 2015» eller «er jo bare fb da, ingen bryr seg», så kan du jo likegjerne slette fb? Eller? Og du har jo forresten delt MASSE både med og på fb bare ved å opprette en konto der. 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #26 Skrevet 17. november 2021 MacadamiaNut skrev (28 minutter siden): Så et seriøst forhold skal ikke være offentlig? Ja, jeg vet det er facebook men hallo! Et digitalt liv er en del av et ekte liv - lik det eller ei. Tør dere å gå sammen på gata eller går dere på hvert deres fortau så folk ikke skal skjønne at dere er sammen? Hvis du er en sånn type som «bruker ikke some, det er såååå 2015» eller «er jo bare fb da, ingen bryr seg», så kan du jo likegjerne slette fb? Eller? Og du har jo forresten delt MASSE både med og på fb bare ved å opprette en konto der. Som tidligere skrevet rett ovenfor her, jeg har kun Facebook pga events og bursdags invitasjoner 😊 Men det handler ikke om at det ikke skal være offentlig. Det handler om at man har forskjellige ønsker når det kommer til hvor mye man ønsker å dele det private livet på Internett. Du skrev det så fint, og jeg foretrekker mest kun det ekte livet 🤓 Hehe, ja, vi er skikkelig turtelduer som leier på gata, piknik i parken, drar på romantiske dates sammen osv ❤️ Jeg har ikke noe behov for at folk på. Facebook skal vite om min sivilstatus i det hele tatt. For meg så blir det for personlig for Internett. Men ikke for det ekte livet, hvor vi leier hender på gata 😊 Har vurdert å slette face. Men jeg liker å bli med i gruppene man blir invitert til der, som babyshower, bursdag, events osv Ja stemmer det, jeg har konto her, og har fortsatt Facebook grunnet grunnen rett ovenfor 😊 Anonymkode: 8ee6a...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #27 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som tidligere skrevet rett ovenfor her, jeg har kun Facebook pga events og bursdags invitasjoner 😊 Men det handler ikke om at det ikke skal være offentlig. Det handler om at man har forskjellige ønsker når det kommer til hvor mye man ønsker å dele det private livet på Internett. Du skrev det så fint, og jeg foretrekker mest kun det ekte livet 🤓 Hehe, ja, vi er skikkelig turtelduer som leier på gata, piknik i parken, drar på romantiske dates sammen osv ❤️ Jeg har ikke noe behov for at folk på. Facebook skal vite om min sivilstatus i det hele tatt. For meg så blir det for personlig for Internett. Men ikke for det ekte livet, hvor vi leier hender på gata 😊 Har vurdert å slette face. Men jeg liker å bli med i gruppene man blir invitert til der, som babyshower, bursdag, events osv Ja stemmer det, jeg har konto her, og har fortsatt Facebook grunnet grunnen rett ovenfor 😊 Anonymkode: 8ee6a...dd8 Vet du hva hvis noen nekter over en slik filleting hadde jeg vært mer mistenktsomt. Hva har man skjule? Hvis man ikke vil at andre skal være i ett fohold? Anonymkode: 20ed1...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #28 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva som står på fb har ingen ting å si. Folk lever alt for mye for sosiale medier. Bryr seg for mye. tenk og f eks droppe en person du kanskje hadde giftet deg med fordi vedkommende ikke hadde nok likes på fb. Det er en syk verden. Anonymkode: 5712a...160 Og sorry det der var bare ett merkelig innlegg. Anonymkode: 20ed1...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #29 Skrevet 17. november 2021 Er det virkelig noen (under 40) som bruker Facebook i dag? Jeg har vanskelig for å tro at denne problemstillingen er relevant for den godt voksne garden. Anonymkode: bfafc...373 1
Duff Skrevet 17. november 2021 #30 Skrevet 17. november 2021 Man kan jo endre status uten å dele det på veggen.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #31 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og sorry det der var bare ett merkelig innlegg. Anonymkode: 20ed1...8fd Du bryr deg kanskje om hva som står på fb mer en hva som skjer i den virkelige verdenen? Med forlatelse du er kanskje svært ung og lever for some? det jeg mente er folk legger for mye i sosiale medier. Anonymkode: 5712a...160
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #32 Skrevet 17. november 2021 Duff skrev (52 minutter siden): Man kan jo endre status uten å dele det på veggen. Det kommer ikke opp på veggen lengre. Fant ut når jeg skulle skifte til Singel. Anonymkode: 20ed1...8fd
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #33 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du bryr deg kanskje om hva som står på fb mer en hva som skjer i den virkelige verdenen? Med forlatelse du er kanskje svært ung og lever for some? det jeg mente er folk legger for mye i sosiale medier. Anonymkode: 5712a...160 Enkelte av dere er utrolige nedlandene. Vi respekterer at dere ikke ønsker å dele, hva med om dere har lik respekt for andre som ikke er klin like som dere, Jeg gjør ingenting galt ved å ta bilder av meg selv og poste det på facebook, så lenge jeg ikke poster bilder av folk uten tillaltelse, så gjør jeg ingenting galt! Og det betyr ikke at jeg lever ikke virkeligheten! Hvorfor er du så opptatt av jeg og andre gjør? Pass på du selv! Hilsen en kvinne på fucking 40 år! Anonymkode: 20ed1...8fd 1
norw Skrevet 17. november 2021 #34 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor skal alt deles offentlig? Anonymkode: 981b3...6c2 Jeg tenker heller "hvorfor skjule dette?" 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #35 Skrevet 17. november 2021 Jessic_a skrev (3 timer siden): Vi har status "gift" på Facebook. Eksen hans er skilt, og singel, men står fortsatt gift på Facebook. Mange år siden de ble skilt. Ikke alle som Tenker over Facebook- status. Tja, tror det er fler grunner til at folk ikke bytter status enn at de ikke bryr seg. Klart det kan hende at noen glemmer å bytte men det er litt merkelig å "ikke bry seg" men samtidig stride sånn imot å ikke få være singel. Folk må slutte å være så naive. Om fyren tidligere sa at de ikke var facebook offesielle enda, så ville jeg kanskje tatt det opp og spurt når de skulle bli det. Anonymkode: b7730...b38 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #36 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det kommer ikke opp på veggen lengre. Fant ut når jeg skulle skifte til Singel. Anonymkode: 20ed1...8fd En jeg kjenner skiftet for noen uker siden status til forlovet, og det kom opp på veggen min Anonymkode: 44fc7...b2e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #37 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det virkelig noen (under 40) som bruker Facebook i dag? Jeg har vanskelig for å tro at denne problemstillingen er relevant for den godt voksne garden. Anonymkode: bfafc...373 Har inntrykk av at de fleste under 40 bruker messenger flittig, ikke fb. Jeg bruker kun til en hobby, deler ingenting privat der og har heller ikke interesse av det. Men så har jeg aldri latt likes styre livet mitt heller 🤣🤣🤣 underholdes stort av de som gjør det da! Anonymkode: 55832...bc6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #38 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har inntrykk av at de fleste under 40 bruker messenger flittig, ikke fb. Jeg bruker kun til en hobby, deler ingenting privat der og har heller ikke interesse av det. Men så har jeg aldri latt likes styre livet mitt heller 🤣🤣🤣 underholdes stort av de som gjør det da! Anonymkode: 55832...bc6 Jeg bryr meg ikke så mye om likes, eller hva andre poster-syndes det bare har hyggelig. Jeg har mange venner på fb som aldri liker eller sender meg bursdaghilsen, og det er helt okay-det er faktisk ikke så viktig. Men jeg har fått meg en ny venninne som har de siste 4 gangene vi har møtt snakket veldig mye (uppfordrert) om det at jeg liker poste bilder og rett og slett kommet med stikk på at jeg gjør det, Så hun har blitt lagt i limited profile (eller hva det heter) og ser ikke hva jeg poster mer, fordi jeg gidder ikke høre om det lengre-jeg trenger ikke forsvare meg selv om at jeg gjør/liker det. Jeg er ikke helt sikker enda om vi kommer til å fortsette å være venner lengre in real life (hun kommer fortsatt til å være min venn på fb, men kanskje ikke i virkeligheten)da det har kommet en del andre kommentarer i tilegg. Helt ærlig spiller det egentlig noe rolle om jeg gjør/liker det? Så lenge jeg ikke tar bilder av folk uten tillatelse? Så lenge jeg ikke legger ut bilder av folk uten tilatelse? Så lenge jeg ikke tagger noen uten tilatelse? Hvor så opptatt av meg og mitt liv og hva jeg gjør? Anonymkode: 20ed1...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #39 Skrevet 17. november 2021 Syns dere skal gjøre det som passer dere best jeg, ikke værre enn å spørre hva han tenker? 😊 Er i slutten av 20-årene, og jeg opplever at hva som er naturlig er veldig forskjellig for folk. Har venner som deler mye og har en lang venteliste, også er det folk som f.eks. min samboer som sist post var da han leverte mastergraden for endel år siden og som jevnlig går igjennom vennelista og ønsker å holde den rundt ca 150stk. Personlig så liker jeg å heller ha kontroll på vennelista, og ikke ha for mange der, og itillegg ha lukket profil. Da syns jeg hvertfall det er hyggelig å dele noen slike type begivenheter i blant. Vet jeg selv setter pris på og føler glede på vegne av f.eks. gamle studiekamerater når de deler livsbegivenheter. Man klarer jo ikke å ha kontakt med alle, selv om det er snakk om folk man har hatt endel kontakt med i en tidligere livssituasjon (studier, skole bosted etc) og genuint bryr seg om. Da syns hvertfall jeg det er utrolig hyggelig med some for å få slike små og store oppdateringer og høre at det går bra med disse personene 🥰 Anonymkode: ae104...6ee 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #40 Skrevet 17. november 2021 Lang venneliste skulle det stå (ikke venteliste) * hehe Anonymkode: ae104...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå