LadyInRed Skrevet 8. oktober 2005 #1 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg drar til Praha om få dager. Har lest masse om det her på forumet, men fant ikke noe om dette: Er det noen som har tatt ansiktsbehandling, pedicur etc mens dere var der? Mener ikke å dra ut av byen på spa, men i selve byen. Hvor da? Var det billig? Og er det noen som har kjøpt med seg noe som absolutt må prøves?? Jeg liker å kjøpe småsjokolader i løs vekt, marsipan etc når jeg er ute å reiser så hadde vært fint med sånne tips. Ellers mottas alle andre tips om spisesteder, shopping, serverdigheter etc med stor takk PS: hvis andre har tenkt seg til Praha i nær framtid, kjøp boka Gatelangs Praha (ca 130 kr)- kjempebra kart der ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 9. oktober 2005 #2 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg kan ikke si deg hvor, men da vi kjørte fra gamlebyen og mot slottet, var det reklame for spa. Og vår tsjekkiske venninne/guide, anbefalte det absolutt da hun hørte hva det koster i Norge! Honeycake er visstnok en spesialitet. Jeg syntes den var god, men fryktelig søt. Kampa park spisested har jeg hørt flere har skrytt av, i nærheten av Karlsbrua ved elven på "slottssiden." Vi spiste ikke der, men på en liten restaurant under Karlsbrua på samme side. Det var bare uteplasser og levende lys/lykter. Det var veldig hyggelig. Du går omtrent rett på det om du ikke går helt over Karlsbrua, men går ned trappene på en av sidene før brua er helt ferdig. God tur, det er en flott by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå