AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 etter en god stud har en fyr jeg plutselig fikk følelser for bestemt seg for å gi opp og slutte å komme å se på meg lenger. må innrømme at jeg ikke likte han til og begynne med men etterhvert når jeg skjønte at han ikke var ute etter sex begynte jeg å like han men nå har han sluttet å komme, hæ liksom? prøver hardt lenge når jeg først viser interesse tilbake blir han tørr og slutte å komme hva faen!?!?!?!?!? Anonymkode: bc4f6...f4c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 menn er noen raringer Assa! Anonymkode: bc4f6...f4c 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 hæææææ? menn ass Anonymkode: 78797...7be
Gjest Elder Millennial Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 Jaggu ikke godt å si🤔 han rakk ikke føle at du ble for av og på? Kanskje han forelsket seg i noen andre imens? Kanskje han fikk kalde føtter🤷♀️ Hvem vet🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 bittert, åsså akkurat nå da du skjønte at han ikke var ute etter sex! mistet en god samtalepartner der. Anonymkode: 2ee1b...b30 1
Optimusprime Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 Easy, Du er ikke pen/deilig nok Menn er enkle, ha sprettrump, vær pen generelt og ikke vær feit så kommer du langt 1
Pappi Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 Hva slags forhold var dette. Pleide han å komme og se på deg? 10
Lee Jones Skrevet 16. november 2021 #8 Skrevet 16. november 2021 Du var jo tydelig ikke interessert nok. Menn liker ikke enveiskjøring. 3
Cuntzilla Skrevet 16. november 2021 #9 Skrevet 16. november 2021 En fyr du i utgangspunktet ikke likte og sikkert ikke har hatt sex med eller vist spesielt stor interesse for generelt mistet interessen for deg? Mystisk. 12
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #10 Skrevet 16. november 2021 Opplevde det som deg før, synes det var rart de stakk, de som var så på. Men med litt selvinnsikt så forsto jeg at jeg må også gi litt, vise meg litt sårbar også, menn er også mennesker med følelser. Er ikke bare dem som skal gå etter deg, man skal gå etter hverandre. De har også selvrespekt. Ikke lett, men tror jeg knekker den koden nå, gi litt og få litt, balanse. Anonymkode: 54c2d...188 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #11 Skrevet 16. november 2021 Han ble vel lei av å komme og se på deg. Høres helt greit ut. Anonymkode: 3c2bb...efc 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #12 Skrevet 16. november 2021 1 hour ago, Optimusprime said: Easy, Du er ikke pen/deilig nok Menn er enkle, ha sprettrump, vær pen generelt og ikke vær feit så kommer du langt Takk for at du kjører på så slapp jeg å kommentere selv. Dette er fasiten på samtlige av disse «hvorfor få jeg ikke xyz» trådene til kvinner som sikter seg til en mann over deres liga. Anonymkode: 108b9...ca2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #13 Skrevet 16. november 2021 Han likte bare jakten og var ikke ute etter noe mer enn å se om han kunne få deg til å like han, egoboost for han Anonymkode: 37668...4da 1
Adrenalina1 Skrevet 16. november 2021 #14 Skrevet 16. november 2021 Optimusprime skrev (2 timer siden): Easy, Du er ikke pen/deilig nok Menn er enkle, ha sprettrump, vær pen generelt og ikke vær feit så kommer du langt At menn er enkle,er en selvpålagt myte. Det finnes ikke noe vanskeligere på denne kloden enn å prøve å forstå seg på menn. 2
Hr. Aktiv Skrevet 16. november 2021 #15 Skrevet 16. november 2021 Adrenalina1 skrev (1 minutt siden): At menn er enkle,er en selvpålagt myte. Det finnes ikke noe vanskeligere på denne kloden enn å prøve å forstå seg på menn. Vi er nok enkle og for enkle av og til. Men dere drar inn vanskelige tanker og overtenker istedet for å spørre og debattere. Derfor blir det mye kluss. 3
Gjest Skogsalv Skrevet 17. november 2021 #16 Skrevet 17. november 2021 Hr. Aktiv skrev (5 timer siden): Vi er nok enkle og for enkle av og til. Men dere drar inn vanskelige tanker og overtenker istedet for å spørre og debattere. Derfor blir det mye kluss. Det er sant. 😎 Menn = What you see is what you get. Kvinner = What you don't see is what you get. Dagens generalisering 🤣
Optimusprime Skrevet 17. november 2021 #17 Skrevet 17. november 2021 Adrenalina1 skrev (6 timer siden): At menn er enkle,er en selvpålagt myte. Det finnes ikke noe vanskeligere på denne kloden enn å prøve å forstå seg på menn. Vi er enkle. Sammenlignet med kvinner er vi enda enklere. Vi sier det rett ut, sparer ikke på krutet og forventet ikke at kvinner skal lese tankene våres. Vi går ikke etter lønn ,status og titler. Vi går etter deilige rumper, store pupper og slanke kropper. Vi er enkel rett og slett 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #18 Skrevet 17. november 2021 Hr. Aktiv skrev (6 timer siden): Vi er nok enkle og for enkle av og til. Men dere drar inn vanskelige tanker og overtenker istedet for å spørre og debattere. Derfor blir det mye kluss. Helt enig. Akkurat som exen min Husker jeg ofte ga henne komplimenter og da var det heller ikke godt nok Hun begynte å grine fordi jeg kalte henne "ganske pen" Hun mente at "ganske" bare betydde bittelitt og dermed mente jeg ikke at hun var pen og at alle andre damer var pene og ikke henne🤣🤣 Begynte å grine , diskutere masse med venninene sine og lage et helvetes spetakkel fordi jeg kalte henne ganske pen Herregud så slitsomt det må være når kvinner skal drive med emosjonell selvskading😂 Jeg gadd ikke lenge for å si d sånn Anonymkode: 9dcd1...007 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #19 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han likte bare jakten og var ikke ute etter noe mer enn å se om han kunne få deg til å like han, egoboost for han Anonymkode: 37668...4da Nope, det er din mening og kanskje projisering Kan være han fant ut at han ikke var intr allikevell pga andre grunner Mange menn mister f.eks interessen med kvinner som ligger på første date eller om man ikke har kjemi Anonymkode: 9dcd1...007 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #20 Skrevet 17. november 2021 Hr. Aktiv skrev (8 timer siden): Vi er nok enkle og for enkle av og til. Men dere drar inn vanskelige tanker og overtenker istedet for å spørre og debattere. Derfor blir det mye kluss. Du enkel? Det var dagens 😄😅 Anonymkode: c5035...be1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå