AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Fikk positiv eggløsningstest på fredag ettermiddag. La inn aksjer hele helga. Hadde slim fredag, lørdag og litt søndag. Har lest at eggløsning skjer 24-36 timer etter positiv test. Likevel, har lest at det er mulig å ha sen eggløsning iblant. Også selv om man har hatt positiv test? I går og litt i dag har jeg kjent murringer eller bittesmå stikk i eggstokkområdet, men ikke vondt. Skal sies at jeg var til gynekolog på tirsdag, og det største egget/folikkelen ble målt til 17mm, og beskjed om at eggløsning ville skje om 1-3 dager… Men kan det hende at jeg har eggløsning i dag likevel, eller hadde i går? Dere som har hatt sen eggløsning; får man også slim da? Eller kun stikking? Anonymkode: 3d1d3...d78
Laura80 Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Tror nok du har hatt el. Kjenner ofte litt murr og stikk etter el selv. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Laura80 skrev (På 17.11.2021 den 9.12): Tror nok du har hatt el. Kjenner ofte litt murr og stikk etter el selv. Så det er vanlig? Har liksom tenkt at når el er over, så er stikking og murring også over. Og murring kommer tilbake noen dager før mens. Anonymkode: 3d1d3...d78
Laura80 Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så det er vanlig? Har liksom tenkt at når el er over, så er stikking og murring også over. Og murring kommer tilbake noen dager før mens. Anonymkode: 3d1d3...d78 Jeg har pleid å ha det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå