AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Hjelp... Jeg har blitt topptung på mine gamle dager. Altså eplefasong, der magen (og puppene) er store og resten av kroppen ganske slank. Problemet er truser. Jeg kan ikke ha lave truser. De legger seg inn i valken i nedre del av magen, og det hverken ser eller føles ok. Så til trusene som har litt høyere liv. Altfor mange av dem "ruller" seg ned, og blir liggende i samme posisjon som de lave trusene. Har funnet supre truser på både Cubus og Lindex, men: Problemet er at de skifter sortimentet hele tiden, så når jeg kommer tilbake for å kjøpe flere av trusene jeg liker, ja da har de ikke den type truse lenger. Dere andre som er store på overkroppen: Gi meg deres trusetips! Må finne truser som ikke sklir ned. Anonymkode: 715d8...fd4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Sloggi classic maxi er og blir de beste for meg, i hvert fall. De er de eneste som aldri ruller. Anonymkode: 1985b...1d6 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 Det finnes sikkert noen gode nettbutikker man kan bestille fra. Kanskje Cellbes. Anonymkode: 6fff1...2aa
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 https://www.comfyballs.no/dame/ De har noen med høyt liv. Jeg bruker andre typer derfra og er veldig fornøyd. Anonymkode: fa907...215
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hjelp... Jeg har blitt topptung på mine gamle dager. Altså eplefasong, der magen (og puppene) er store og resten av kroppen ganske slank. Problemet er truser. Jeg kan ikke ha lave truser. De legger seg inn i valken i nedre del av magen, og det hverken ser eller føles ok. Så til trusene som har litt høyere liv. Altfor mange av dem "ruller" seg ned, og blir liggende i samme posisjon som de lave trusene. Har funnet supre truser på både Cubus og Lindex, men: Problemet er at de skifter sortimentet hele tiden, så når jeg kommer tilbake for å kjøpe flere av trusene jeg liker, ja da har de ikke den type truse lenger. Dere andre som er store på overkroppen: Gi meg deres trusetips! Må finne truser som ikke sklir ned. Anonymkode: 715d8...fd4 https://www.ashild.no/truser-pantyer flust av truser for oss som trenger noe annet en tiny whiny saker. Anonymkode: b5ee4...971 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.ashild.no/truser-pantyer flust av truser for oss som trenger noe annet en tiny whiny saker. Anonymkode: b5ee4...971 *enn Anonymkode: b5ee4...971
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): https://www.comfyballs.no/dame/ De har noen med høyt liv. Jeg bruker andre typer derfra og er veldig fornøyd. Anonymkode: fa907...215 Når til og med disse slanke damene får muffin-top over strikken i disse trusene så vil de ikke passe til TS... Anonymkode: 4a4de...e31 1
lin Skrevet 17. november 2021 #8 Skrevet 17. november 2021 Cubus og KappAhl har noen gode som er ordentlig høye og som sitter godt 😊
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #9 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hjelp... Jeg har blitt topptung på mine gamle dager. Altså eplefasong, der magen (og puppene) er store og resten av kroppen ganske slank. Problemet er truser. Jeg kan ikke ha lave truser. De legger seg inn i valken i nedre del av magen, og det hverken ser eller føles ok. Så til trusene som har litt høyere liv. Altfor mange av dem "ruller" seg ned, og blir liggende i samme posisjon som de lave trusene. Har funnet supre truser på både Cubus og Lindex, men: Problemet er at de skifter sortimentet hele tiden, så når jeg kommer tilbake for å kjøpe flere av trusene jeg liker, ja da har de ikke den type truse lenger. Dere andre som er store på overkroppen: Gi meg deres trusetips! Må finne truser som ikke sklir ned. Anonymkode: 715d8...fd4 Hm har noen som funker Anonymkode: 2996c...f9e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #10 Skrevet 17. november 2021 Marinka og Change lingerie har begge gode merker og modeller innenfor disse. Begge kjedene har både fysiske butikker og bettbutikker. Anbefaler Calida, Prima Donna og Abecita (Marinka) og my daylies (change) Alle disse merkene fås i store str og med og uten blonder og stæsj. Anonymkode: c8c67...f5b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #11 Skrevet 17. november 2021 Tips! Jeg bruker typ "control top" strømpebukser med høyt liv. De siger ikke. Når de er revna på føttene (vanlig for meg), så klipper jeg bare av beina der forsterkningen på pantydelen slutter, og vips,- så har jeg gode truser å gå i! Pluss at det blir gjenbruk også. Anonymkode: c221e...6d0 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #12 Skrevet 17. november 2021 Kjøp gravidtruser eller gravidstrømpebukser. De har plenty med plass til magen. Anonymkode: 08e9e...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #13 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hjelp... Jeg har blitt topptung på mine gamle dager. Altså eplefasong, der magen (og puppene) er store og resten av kroppen ganske slank. Problemet er truser. Jeg kan ikke ha lave truser. De legger seg inn i valken i nedre del av magen, og det hverken ser eller føles ok. Så til trusene som har litt høyere liv. Altfor mange av dem "ruller" seg ned, og blir liggende i samme posisjon som de lave trusene. Har funnet supre truser på både Cubus og Lindex, men: Problemet er at de skifter sortimentet hele tiden, så når jeg kommer tilbake for å kjøpe flere av trusene jeg liker, ja da har de ikke den type truse lenger. Dere andre som er store på overkroppen: Gi meg deres trusetips! Må finne truser som ikke sklir ned. Anonymkode: 715d8...fd4 Pierre Robert, veldig fornøyd Anonymkode: 679fb...f2c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #14 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Når til og med disse slanke damene får muffin-top over strikken i disse trusene så vil de ikke passe til TS... Anonymkode: 4a4de...e31 Slik ser jeg alltid på også. Dersom truser bolker til tynne modeller gidder jeg ikke engang vurdere dem. Man må inspisere alle vinkler også. Noen ganger ser det bra ut fra foran, men så er det kanskje en søm som skjærer seg inn i rumpen, f.eks. Anonymkode: 4bf90...2f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå