AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Eksen min har alltid prøvd å kontrollere meg, både før og etter bruddet. Nå har hun kjøpt inn ny kjole og sagt til datteren vår at hun skal gå i en bursdag som er i min uke. Hun prøver alltid å kontrollere hvordan mitt samvær skal være. Jeg sa at det var helt uaktuelt at hun skulle i den bursdagen, da jeg har lagt andre planer. Hun kan ikke bare drive å planlegge ting som skal gjøres når JEG har barnet. Nå har hun selvfølgelig fått barnet mitt med på å protestere på dette, og det er så klassisk henne å love datteren vår noe på mine vegne, og så skylde på meg når det ikke skjer. Anonymkode: 86ad2...578
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 16. november 2021 Hvem som er kjip? Situasjonen er kjip. Noe sier meg at dere begge kommuniserer elendig mellom dere, og at dere ikke har tillit til hverandre. Anonymkode: fe1e2...979 66
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 Du virker kontrollende, stakkars mor og datter. Anonymkode: 08df4...3a4 19
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem som er kjip? Situasjonen er kjip. Noe sier meg at dere begge kommuniserer elendig mellom dere, og at dere ikke har tillit til hverandre. Anonymkode: fe1e2...979 denne Anonymkode: 08df4...3a4 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 16. november 2021 Håper dette er trolling. Selvfølgelig skal barnet i bursdagen. Regner med barnet ønsker å dra i denne bursdagen, og barnet kommer ALLTID først. Anonymkode: de805...354 59
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem som er kjip? Situasjonen er kjip. Noe sier meg at dere begge kommuniserer elendig mellom dere, og at dere ikke har tillit til hverandre. Anonymkode: fe1e2...979 Ja, samarbeidet er helt katastrofalt. Vi greier ikke samarbeide i det hele tatt. ts Anonymkode: 86ad2...578 3
Populært innlegg Ulven Skrevet 16. november 2021 Populært innlegg #7 Skrevet 16. november 2021 Vanskelig å mene så mye ut fra den lille informasjonen du gir, men jeg reagerer på at du ikke lar barnet dra i bursdag? Er det en barnebursdag bør barnet absolutt være med så lenge dere ikke har planer som er veldig viktige type begravelse etc 54
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #8 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håper dette er trolling. Selvfølgelig skal barnet i bursdagen. Regner med barnet ønsker å dra i denne bursdagen, og barnet kommer ALLTID først. Anonymkode: de805...354 Ja, NÅ ønsker jo barnet det fordi mor har pumpet henne full av forventninger om en bursdag, helt uten å høre om det passet for meg, jeg har som sagt laget andre planer (med min familie) den dagen. ts Anonymkode: 86ad2...578 2
Milky Skrevet 16. november 2021 #9 Skrevet 16. november 2021 Hvorfor skal ikke barnet få gå i bursdag når det er din uke?🙄 40
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #10 Skrevet 16. november 2021 Barnet skal i en bursdag, kanskje en venn sin bursdag? Det er ikke din eks sin feil at dette barnet skal ha feiring i din uke. Barnet ditt vil gå i dette barnets bursdag. Det er bare fint at din eks har ordnet med klær, har hun ordnet med gave også? Hvis ikke, er jo det selvsagt din jobb å gjøre. Dette er ikke noe hun kontrollerer, det er en del av pakken med å ha barn. Anonymkode: 9acdf...d85 46
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #11 Skrevet 16. november 2021 Ulven skrev (Akkurat nå): Vanskelig å mene så mye ut fra den lille informasjonen du gir, men jeg reagerer på at du ikke lar barnet dra i bursdag? Er det en barnebursdag bør barnet absolutt være med så lenge dere ikke har planer som er veldig viktige type begravelse etc Jeg har lagt andre planer. Hadde mor (som fikk bursdagsinvitasjonen) informert meg om dette med en gang, hadde jeg kanskje kunnet flytte på planene, men nå blir det veldig kort tid. ts Anonymkode: 86ad2...578 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 Populært innlegg #12 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, NÅ ønsker jo barnet det fordi mor har pumpet henne full av forventninger om en bursdag, helt uten å høre om det passet for meg, jeg har som sagt laget andre planer (med min familie) den dagen. ts Anonymkode: 86ad2...578 Det kan forandres på. Nå gjør du deg vanskelig. Anonymkode: 08df4...3a4 60
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #13 Skrevet 16. november 2021 Milky skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal ikke barnet få gå i bursdag når det er din uke?🙄 Fordi jeg har lagt andre planer den dagen. ts Anonymkode: 86ad2...578 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #14 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har lagt andre planer. Hadde mor (som fikk bursdagsinvitasjonen) informert meg om dette med en gang, hadde jeg kanskje kunnet flytte på planene, men nå blir det veldig kort tid. ts Anonymkode: 86ad2...578 Tull og tøys. Anonymkode: 08df4...3a4 20
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #15 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan forandres på. Nå gjør du deg vanskelig. Anonymkode: 08df4...3a4 Nei, det kan ikke det. Enten møter vi opp, eller så går vi glipp av det. Hele familien kan ikke endre sine planer bare fordi det på kort varsel ikke passer for oss. ts Anonymkode: 86ad2...578 8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #16 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, samarbeidet er helt katastrofalt. Vi greier ikke samarbeide i det hele tatt. ts Anonymkode: 86ad2...578 Da anbefaler jeg deg å jobbe med det. Mulig hun er kjip for deg, men du virker nok kjip for henne også. Så gå i avansert dialog med henne. Finn gode regler og rutiner. SNAKK SAMMEN. Anonymkode: fe1e2...979 26
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #17 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg har lagt andre planer den dagen. ts Anonymkode: 86ad2...578 Slutt å gjør deg vanskelig. Gjør det beste for ditt barn, la henne gå bursdagen-det er bra for henne å ha venner. Anonymkode: 08df4...3a4 29
Ulven Skrevet 16. november 2021 #18 Skrevet 16. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg har lagt andre planer. Hadde mor (som fikk bursdagsinvitasjonen) informert meg om dette med en gang, hadde jeg kanskje kunnet flytte på planene, men nå blir det veldig kort tid. ts Anonymkode: 86ad2...578 Som forelder må planer ofte flyttes på kort varsel. Slik er det bare. 36
Pappi Skrevet 16. november 2021 #19 Skrevet 16. november 2021 Jeg trodde først at det var moren som skulle i bursdag og at du måtte ta barnet i hennes uke. Hvis barnet er bedt i bursdag så er det jo kjipt å nekte henne det. Slike saker burde dere tydeligvis planlegge bedre i forkant. 11
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #20 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da anbefaler jeg deg å jobbe med det. Mulig hun er kjip for deg, men du virker nok kjip for henne også. Så gå i avansert dialog med henne. Finn gode regler og rutiner. SNAKK SAMMEN. Anonymkode: fe1e2...979 Vi greier ikke å skanne sammen. Kommuniserer kun skriftlig. ts Anonymkode: 86ad2...578
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå