Gå til innhold

Ekslusivitet, spørsmål til menn og gjerne erfaring fra kvinner :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere dater en kvinne og har møttes og hatt sex ca 3-4 ganger, er det for masete eller positivt at kvinnen da tar opp spørsmålet om eksklusivitet? Det handler ikke om ekteskap akkurat, det handler om at jeg ikke ønsker ligge med noen som ligger med andre pga fare for sykdommer og selvrespekt. Spør fordi jeg har lite erfaring med dating, kommer fra et langt forhold bak meg. 

Anonymkode: 52c31...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-4 ganger synes jeg personlig er for lite for eksklusivitet… har dere møttes 3-4 ganger eller hatt sex 3-4 ganger??

Skrevet
Milky skrev (19 minutter siden):

3-4 ganger synes jeg personlig er for lite for eksklusivitet… har dere møttes 3-4 ganger eller hatt sex 3-4 ganger??

Vi har møttes 8 ganger og hatt sex 4 av de siste gangene. Problemet er at jeg hadde tatt det opp uten å nøle, men vi treffes med store mellomrom som gjør at neste gang føles som en start igjen. Pga jobb og diverse på begge kanter som gjør det vanskelig å treffes ofte og jevnlig. Men tenker derfor at det er enda viktigere å ta det opp fordi det kan hende han ligger med andre de ukene vi ikke ses og jeg trives ikke med tanken på det pga grunnen jeg oppga i HI. Og om vi velger å bli ekslusive så må vi finne en måte å treffes jevnligere på også, da det ikke fungerer med så lite sex som nå for meg. Jeg personlig klarer ikke sjonglere mellom flere menn, en av gangen er nok, men han må også stille opp mer eller byttes ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har møttes 8 ganger og hatt sex 4 av de siste gangene. Problemet er at jeg hadde tatt det opp uten å nøle, men vi treffes med store mellomrom som gjør at neste gang føles som en start igjen. Pga jobb og diverse på begge kanter som gjør det vanskelig å treffes ofte og jevnlig. Men tenker derfor at det er enda viktigere å ta det opp fordi det kan hende han ligger med andre de ukene vi ikke ses og jeg trives ikke med tanken på det pga grunnen jeg oppga i HI. Og om vi velger å bli ekslusive så må vi finne en måte å treffes jevnligere på også, da det ikke fungerer med så lite sex som nå for meg. Jeg personlig klarer ikke sjonglere mellom flere menn, en av gangen er nok, men han må også stille opp mer eller byttes ut. 

Hmm.. du kan jo bare ta det opp, værste som kan skje er at han ikke var seriøst i utgangspunktet. Alle har vel forskjellige meninger om når man skal bli eksklusive.. kommer ann på hvor godt forhold man har osv

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du skal ikke bry deg døyten om hva ekspertpanelet her inne mener...vær tro mot deg selv og spør ham neste gang!

Skrevet

Er kvinne.

Hadde aldri i verden hatt sex med noen før vi var kjærester. 

Anonymkode: 9f5a0...af4

• Liker 1
Skrevet

Vi ble enige om eksklusivitet fra date en, før vi hadde sex. 

Anonymkode: 6f60b...67c

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis dere dater en kvinne og har møttes og hatt sex ca 3-4 ganger, er det for masete eller positivt at kvinnen da tar opp spørsmålet om eksklusivitet? Det handler ikke om ekteskap akkurat, det handler om at jeg ikke ønsker ligge med noen som ligger med andre pga fare for sykdommer og selvrespekt. Spør fordi jeg har lite erfaring med dating, kommer fra et langt forhold bak meg. 

Setter pris på folk som spør. Bedre det enn at jeg sårer deg!

Skrevet
irkan90 skrev (1 time siden):

Setter pris på folk som spør. Bedre det enn at jeg sårer deg!

Javel, men hva med å si ifra om dine intensjoner før de må spørre? Om du er så redd for å såre folk. Makan, sånne som deg som fucker opp for oss seriøse og gjør dating til noe herk! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok det opp før vi hadde sex. Gikk fint det.

Anonymkode: 50b54...2ac

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal spørre han neste gang, om han ønsker å hore rundt så må han fint gjøre det, jeg personlig ønsker ikke sykdommer og slikt. Ser at flere avtalte det før sex, angrer på at jeg ikke gjordet det, blir nok å gjøre det fremover. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Javel, men hva med å si ifra om dine intensjoner før de må spørre? Om du er så redd for å såre folk. Makan, sånne som deg som fucker opp for oss seriøse og gjør dating til noe herk! 

Ærlig talt, du er da ikke noe mer seriøs du, som puler i vei uten å være kjærester først.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg skal spørre han neste gang, om han ønsker å hore rundt så må han fint gjøre det, jeg personlig ønsker ikke sykdommer og slikt. Ser at flere avtalte det før sex, angrer på at jeg ikke gjordet det, blir nok å gjøre det fremover. 

Herregud. Snakker du sånn til folk som du gjør i denne tråden, så tror jeg neppe du får noen eksklusivitet. Du vet at menn er mennesker, ikke søppelbøtter og boksebagger for din usikkerhet?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da jeg var på Tinder var jeg ikke seriøs og sa tydelig ifra om det, både i profil og face to face. I den settingen er eksklusivitet litt søkt, men i praksis det jeg endte opp med uansett.

Er man ute etter noe seriøst er saken selvfølgelig litt annerledes, men poenget er fortsatt at man må snakke sammen. Fordi jeg er åpen og sier tydelig ifra om mine forventninger respekterer jeg rett og slett ikke folk som holder igjen og ikke tør å snakke om helt basale behov og forventninger. Er du usikker på om relasjonen er eksklusiv? Snakk om det. Er det viktig for deg at det er det? Si ifra. Ikke verre enn det.

Skrevet

Vi var kjærester i en uke før vi hadde sex... Begge rundt 40 og med langvarige forhold bak oss.

Anonymkode: 07e73...fa0

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ærlig talt, du er da ikke noe mer seriøs du, som puler i vei uten å være kjærester først.

Les hovedinnlegget, jeg aner ikke åssen dette fungerer, derfor spør jeg om råd her. Jeg gjør noe med saken ihvertfall, så såpass seriøs er jeg. Kjæreste er å dra det langt, må først vite at man trives sammen først, men virker som de fleste på kg er noen engelunger som like godt kunne flyttet til afghanistan haha. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vi var kjærester i en uke før vi hadde sex... Begge rundt 40 og med langvarige forhold bak oss.

Anonymkode: 07e73...fa0

Fint at dere fikk mulighet til å henge sammen en hel uke, her går det flere uker imellom, så ikke så lett da. 

Skrevet

Uansett, som nevnt så har jeg fått svar på det jeg lurte på. Så takk likevel tross for en del idiot svar i denne tråden. Jeg skal spørre han neste gang, og om han sier nei takk, så skal jeg spørre før sex fremover. Problem solved. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Les hovedinnlegget, jeg aner ikke åssen dette fungerer, derfor spør jeg om råd her. Jeg gjør noe med saken ihvertfall, så såpass seriøs er jeg. Kjæreste er å dra det langt, må først vite at man trives sammen først, men virker som de fleste på kg er noen engelunger som like godt kunne flyttet til afghanistan haha. 

Du aner ikke åssen det fungerer, men å kjefte og klikke og henge ut folk gjør du likevel.

Jaja, du får ha lykke til 😬

• Liker 1
Skrevet

Ekslusivitet handler om hvor lenge man har holdt det gående. Ikke hvor mange kilometer med penis du har mottatt. Eksklusivitet er også noe du merker om er naturlig å ta opp. 

Og til de her blir kjærester før dere knuller. Måtte gud være med dere. Makan til galskap.

Anonymkode: b468b...f34

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...