AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Jeg elsker å ha barna hjemme med meg, dra ut og finne på ting sammen. Jeg er hjemmeværende nå om dagen, venter en baby nå snart og ønsker så mye tid som mulig med de største. Hva tenker dere om å ta de ut av barnehagen noen dager innimellom? De er stortsett i barnehagen, men merker at de trives så godt hjemme med meg 😊 Er jeg egoistisk her, eller? Anonymkode: aa502...d4f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Skulle det å være hjemme med foreldre være en negativ ting? 🤔 Tror ikke helt jeg skjønner utfordringen her, er vel bare alletiders dersom du har anledning til det? Anonymkode: 84976...6a0 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 Gjør det nå mens de går i bhg. Slike dager kan du ikke ta når de begynner på skolen, så kos deg med fridager innimellom. Er bare godt for store og små Anonymkode: f92a2...edd 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 Du er dritflink. Anonymkode: 59d5c...71a
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 Absolutt ja ❤ Tiden med barna er gull verdt. Tiden går fort nok. Anonymkode: 79efd...7e2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 Helt supert å ta barna fri når man har mulighet til det❤️ Heldige barn som får være sammen med mammaen sin! Anonymkode: 34a92...607
Snurrepurre Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 Ta ut barnet når du kan ♥️ Klarer ikke se noe negativt med det ☺️
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #8 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg elsker å ha barna hjemme med meg, dra ut og finne på ting sammen. Jeg er hjemmeværende nå om dagen, venter en baby nå snart og ønsker så mye tid som mulig med de største. Hva tenker dere om å ta de ut av barnehagen noen dager innimellom? De er stortsett i barnehagen, men merker at de trives så godt hjemme med meg 😊 Er jeg egoistisk her, eller? Anonymkode: aa502...d4f Det blir godt for dere begge og en god forebygging for søskensjalusi og. Ettrr fødsel er du kanskje sliten og baby trenger deg mye. No er det bare dere.Nyt det. Anonymkode: d994e...e68
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #10 Skrevet 16. november 2021 Tusen takk for svar!❤️ Var redd for at jeg kanskje gjorde noe feil ved å ta de ut innimellom. Mest på grunn av sosialisering med barn, læring osv. Men det er jo mye vi kan gjøre hjemme sammen! De er så mammadalter begge to, og sier hver morgen at de vil være hjemme med meg. Så at de vil er det ingen tvil om💖 Anonymkode: aa502...d4f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå