Gå til innhold

Jeg er 35 år. For gammel til å gå i korte kjoler og skjørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35 år,ingen barn og bor med samboer. 

Jeg er ikke sånn suuuper godt trent eller noe ,men er slank og ser liksom helt greit ut i legger og lår. Følte meg litt mer sexy for 10 år siden ,men uansett. 
spørsmålet er : for gammel til dette ?

jeg kler meg ikke sånn horete i stilen ,men syntes det er så tidlig å begynne å nekte seg selv masse sexye og kule klesplagg ,bare fordi jeg ikke er 20 lenger.

Har tenkt på at man går i shorts uansett alder,men er det anderledes med skjørt og kjoler syntes dere ? 

Anonymkode: 37d6c...8dd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler mer om hvordan du ser ut enn alder, men det er jo alltid bedre med en pen 20åring i skjørt enn en pen 35åring i skjørt.

Anonymkode: ee671...942

• Liker 2
Skrevet

Det synes jeg ikke, det er mange på 35 som ser bra ut i både skjørt og shorts. Som du er inne på, bare ikke det blir "horete", og ikke alt for dristig (det er ikke fint uansett alder).

Min mening i hvert fall, som en mann på 40.

Anonymkode: d4ff4...5a8

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke sånn suuuper godt trent eller noe ,men er slank og ser liksom helt greit ut i legger og lår. Følte meg litt mer sexy for 10 år siden ,men uansett. 

jeg kler meg ikke sånn horete i stilen ,men syntes det er så tidlig å begynne å nekte seg selv masse sexye og kule klesplagg ,bare fordi jeg ikke er 20 lenger.

Har tenkt på at man går i shorts uansett alder,men er det anderledes med skjørt og kjoler syntes dere ? 

Nei herligfred. Bare godt å se at man bryr seg om klesstil og utseendet. Dessuten er ikke 35år gammelt. Jeg ble nettopp 34år og elsker å gå i lite klær med måte. 

Anonymkode: b4d0a...d9b

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du er ikke for gammel

• Liker 7
Skrevet

Synes det er litt avhengig av hvir kort vi snakker?

Anonymkode: dd2f3...29a

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes det er litt avhengig av hvir kort vi snakker?

hvor skulle det naturligvis stå

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Gjør som du vil :) dersom du velger skjørt og utviser selvsikkerhet så er det kjempehot :) dette kan du lett "eie" dersom du tror på det selv! Heier på deg :)

• Liker 4
Skrevet

Hjelpe meg for et spørsmål. Om unge kvinner på 35 kan gå i skjørt eller kort kjole?

Eh, svaret er ja.

Anonymkode: cfff4...611

• Liker 10
Skrevet

Tja…jeg er 10 år eldre enn deg, og er blant dem som alltid før gikk i korte skjørt/kjoler, fordi jeg kledde det og alltid hatt pene ben. De siste 7-8 årene har hode mitt endra seg litt, bena ser fortsatt  greie ut men ser kjolelengden de siste årenen har blitt lengre:) kanskje naturlig-jeg vet ikke-jeg synes bare de kler alderen bedre..:) 

Anonymkode: 01ee2...0e4

Skrevet

Du har bare et liv! Du går med akruatt det du vil og det du føler deg vel i. Ingen takker deg når du er 90 for at du fuøgte andres regler😁 og du er ikke for gammel i det hele tatt

• Liker 8
Skrevet

Se på vanessa Rudjord og Synnøve Skarbø, de er langt eldre enn deg og med knallkorte kjoler

Anonymkode: 24c38...400

• Liker 11
Skrevet

Hvor kort? 

Jeg er snart 60, og går i skjørt som rekker et godt stykke over knærne. Et sted midt i mellom knærne og rumpa. Altså ikke "rumpekort", men kortere enn mange synes er akseptabelt. Heldigvis er så så gammel at jeg ikke lenger bryr meg om hva andre mener 🙃

Anonymkode: 4bf6f...836

• Liker 10
Skrevet

Nei, du er ikke for gammel for det.

Anonymkode: cdeb1...463

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

men uansett. 

Nei.

Skrevet

Hvem skulle ha uglesett deg og kommentert nedlatende hvis du tok på deg skjørt egentlig? :klo:

Og en annen ting: Begynner aldersshaming her på KG når man har bikket 30 år? 

Anonymkode: 7ba8a...8eb

• Liker 6
Gjest Paramount
Skrevet

Selvsagt kan du gå i korte kjoler og skjørt, når du er 35 er du gammel nok til å bestemme selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Handler mer om hvordan du ser ut enn alder, men det er jo alltid bedre med en pen 20åring i skjørt enn en pen 35åring i skjørt.

Anonymkode: ee671...942

Hvis dette innlegget er seriøst er du litt blåst.unnskyld.finnes jenter på 20 som ser mindre tiltrekkende ut enn selv sin egen mor til tross for at vedkommende bare er 20.Her mener jeg at en kvinne på 35 kan imponere mer enn en eventuelt yngre dame.Hvis man tar vare på sin kropp og ser søt og velstelt ut behøver ikke alder trekke deg ned. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det synes jeg ikke, det er mange på 35 som ser bra ut i både skjørt og shorts. Som du er inne på, bare ikke det blir "horete", og ikke alt for dristig (det er ikke fint uansett alder).

Min mening i hvert fall, som en mann på 40.

Anonymkode: d4ff4...5a8

Tusen tusen takk ❤️ fint å høre fra menn åsså 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...