Gjest Skauta Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 Tror du ville kledd en slik jeg, Gitte Komme og vise Skauta
Gjest Gitte Skrevet 6. oktober 2005 #2 Skrevet 6. oktober 2005 Tror du ville kledd en slik jeg, Gitte Komme og vise Skauta ← husk at jeg er isdronningen da Skauta
Gjest Gitte Skrevet 6. oktober 2005 #6 Skrevet 6. oktober 2005 tenkte jeg det ikke *note to self: husk å tenke før du skriver*
Gjest Skauta Skrevet 6. oktober 2005 #7 Skrevet 6. oktober 2005 Du er avslørt nå, mon cherie! Jeg hadde ikke trodd det ville så enkelt å få deg på gli, er litt skuffet nå men jeg tar det jeg får! Så, mitt eller ditt sted?
Gjest Gitte Skrevet 6. oktober 2005 #8 Skrevet 6. oktober 2005 Ja det er jo lov å drømme.. og om det hadde vært tilfelle, at du hadde fått meg på gli.. Mista du meg der, med "mon cherie"
Gjest Skauta Skrevet 6. oktober 2005 #10 Skrevet 6. oktober 2005 Gitte, jeg er en international cassanova, og du liker det. Kom hjem til meg så skal "sugardaddy" vise deg Og du kan ta med deg boleroen, jeg liker denslags
Gjest Skauta Skrevet 6. oktober 2005 #11 Skrevet 6. oktober 2005 Men ikke vær så agressiv i munnbruken, kjære søte deg. Det er mer enn nok Skauta for alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå