Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere startet en nettbutikk?

jeg har tenkt på dette en stund, prøvd å søke litt på Internett osv. Men lurer bare på om noen av dere har fått det til? Er det til å leve av? Hvor lang tid tok det før du kunne leve av dette? Hva selger du? Hvor mye kostet det deg å starte opp? 

Hvis dere vil dele andre ting som jeg har glemt å nevne, er det vare til å dele. Blir like glad for alt av info jeg kan få. Vil vite/lære så mye som mulig.

Anonymkode: 5202e...daa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Anonymkode: 5202e...daa

Skrevet

Har lurt på det samme. Er ufør og klør etter å grisle med noe meningsfylt når jeg er i form.

Anonymkode: 8788b...6fb

Skrevet

Jeg kjenner flere som har gjort det, og ingen har vel klart å få en normal inntekt ut av det. 

Anonymkode: d10b3...0ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har lurt på det samme. Er ufør og klør etter å grisle med noe meningsfylt når jeg er i form.

Hvis formen svinger mye vil du slite med nettbutikk. For kundene forventer svar på e-post/telefon raskt, uavhengig av form. De forventer også at varer blir sendt senest dagen etter bestilling. De bryr seg ikke om at formen din er dårlig en uke, de forventer kjapp forsendelse og god service (som ofte er eneste grunn til å bruke en norsk nettbutikk, og ikke kjøpe billigere fra utlandet). 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis formen svinger mye vil du slite med nettbutikk. For kundene forventer svar på e-post/telefon raskt, uavhengig av form. De forventer også at varer blir sendt senest dagen etter bestilling. De bryr seg ikke om at formen din er dårlig en uke, de forventer kjapp forsendelse og god service (som ofte er eneste grunn til å bruke en norsk nettbutikk, og ikke kjøpe billigere fra utlandet). 

Nettopp. Midt i blinken for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...