Gå til innhold

kjøper du julekalender eller pakkekalender til dine barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir min sønn kalender med sjokolade i siden han er så glad i det. Hva gjør dere?

Anonymkode: d5583...22c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler. 

Anonymkode: e8ee6...8d5

Skrevet

Pakkekalender med en blanding av småting, ting ungen uansett trenger (sokker, truser, hårstrikk, ny ullstilongs...), litt godteri, og lapper med aktiviteter - alt fra "i dag skal vi bake" til "i dag drar vi i skogen og tenner bål" eller "i dag skal vi på kino"

Skrevet

Adventskalender med pakker. 

Anonymkode: 2c97a...ec8

Skrevet

Sjokoladekalender og Flax-kalender. Mine unger har aldri vært opptatt av pakkekalender, så det slipper jeg

Anonymkode: e85db...b01

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Ja, den ene ville ha sjokolade kalender, den andre lego kalender ☺️👍

Skrevet

Begge deler. 

Anonymkode: ee99d...09b

Skrevet

Sjokoladekalender 🎅

Skrevet

Pakkekalender. Syns det er en koselig tradisjon. Får ting de trenger som tannkost, såpe, håndkle, truser, lue ol. Ville kjøpt mye av tingene uansett.  Eldste fikk legokalender til bursdagen, så han får det i tillegg. 

Anonymkode: 9eb22...b69

Skrevet

Pakkekalender 🙂

Anonymkode: 7e739...0c4

Skrevet

Det varierer fra år til år ut i fra hva jeg orker og hva de ønsker seg. I år får de tre eldste kjøpekalendere etter eget ønske. Eldste på 18 får Flax-kalender, fjortisen får modelltraktor-byggesett og tolvåringen får fidget-kalender. Minsten på to år får pakkekalender der halvparten av pakkene er Fisher Price Little People sitt Nativity set (julekrybbe). 

Skrevet

Begge deler + Flax. Jeg elsker advent og da lever jeg med «more is more». Pakkekalenderen er ganske beskjeden.

Anonymkode: 7b947...511

Skrevet

Pakkekalender, men pakke kan gjerne være en sjokoladebit. I år har jeg fått beskjed om at det skal være twist i kalenderen.

Anonymkode: b16bc...9c5

Skrevet

Pakkekalender som alle de andre årene 

Anonymkode: 2fc76...0e5

Skrevet

Vi har alltid pakkekalender og av og til en ekstra. Dette året klarte jeg å få tak i Roblox sin kalender og så da blir den i tillegg til pakkekalenderen. Masse rart i pakkene da, alt fra tannkrem og sjokolade til sokker, bøker og "opplevelser". :nisse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...