Gjest :) Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg skiftet fra Dermalogica til Dr Hauschka for rundt to uker siden, pga at huden min virket stresset av Demalogica. Jeg har blandingshud, som var virkelig ille takket være eksprimentering med Dermal Clay, Anti Bac and you name it.. Men nå, nå har jeg virkelig utbrudd her. Masse småkviser i hele pannen, i tinningen og her og der. Jeg bruker rensekrem, ansiktsvann til normal hud, oljen og fltende dagkrem. Kun rensekrem og tonic kveld. Er det normalt med en slik reaksjon? Har noen av dere Hauschka-frelste reagert slik for så og bli bedre? Hvor lenge må jkeg lide, jeg blir sprø!!
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Det er visstnok vanlig at man får kviser i begynnelsen når man begynner på Hauschka. Huden kvitter seg med alle uhumskhetene langt nede. Gi den kanskje en måned til før du ser om det er verdt å fortsette.
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg opplevde en periode på 4-6 uker med små urenheter da jeg gikk over til Dr.H. Det beste med Dr.H er at huden din blir mere balansert og mindre krevende. Min tørre hud har blitt mere normal, og andre med fet hud opplever at huden blir normal. Med mindre krevende mener jeg at huden ikke behøver peeling, masse forskjellige kremer osv.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 Ja, for jeg føler på en måte at den gjør huden min godt, selv om jeg er kvisete som fy. Huden virker på en måte sunnere, selv om den gjør opprør på en måte...
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #5 Skrevet 8. oktober 2005 I tillegg til rensekremen på kvelden ville jeg brukt noe å fjerne sminke og forurensning med først. Rensekremen renser litt dypere så du bør rense overflaten med noe annet først. Er ikke så glad i rensemelken til dr. H, så jeg har brukt en som heter renaï som er veldig god. Den er også fra helsekosten.
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #6 Skrevet 8. oktober 2005 Merket det samme som deg, men når jeg sluttet å "klemme" inn cleansing cream (slik det står i bruksanvisningen) og bare klappet den forsiktig inn i huden, så ble ting mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå